Priedai tepalams (Varikliui)

Pradėjo GR, Sausis 10, 2010, 20:00:29 PM

« ankstesnis - sekantis »

fennix

Ko jus cia pradejot gincytis kas geriau... Yra gi daug aspektu kuriu nepalyginsit- tai ir nenuspresit nieko. Vienintelis mobil prioritetas- dvigubai didesne patirtis. Be to mobil gamina pakankamai platu asortimenta tepalu kuriu tik grasius matom cia... Nelabai ieskojau bet tiesa sakant nepastebejau pvz 15w30 elf sintetikos...
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

adelis

CitataGR parašė:
Pastebejau kad mano avensis 1.8vvt-i smarkiai valgo tepala, 1800km 1ltr.tepalo,abziurejau,niekur neliaidzia,melino dumo nemeta,kokios gali buti problemos ateityje

Cia tikrai nebus kazkas atsitike su tavo masina, tiesiog kaip ir kiti minejo cia varikliu VVT-i liga tas tepalo ryjimas.. Cia ir coroloms tas pats yra, i kurias ejo tie varikliai.. Kiek teko skaityti komentaru, tai pagal ideja neturetu dideti sunaudojimas tepalo, tiesiog kaip kiti sako dapilineki ir vazinesi..;) Nes ir kaip kiti pastebejo, tas variklio remontas nelabai ka gali pakeisti, nebent laikinai.. Tai jau geriau tepalo per akcijas nusipirkti ir dapilineti kas 2tukst km:)
I fight for pride!

Þalgiris amžinas!!!

audrius

Fenix- as suprantau tu juokauji:D
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

GR

Na jei normos su laiku nedides,tau kenteti galima,bet kiek suprantu,jei parejo tepaliniai ziedai tai automatiskai turejo pareiti ir kompresijos ziedai,tai reiskia kad automobilio galia krenta o kuro sunaudojimas dideja,ar as teisus?:(
TOYOTA IR AFRIKOJ TOYOTA!!!

NNZ

Citatafennix parašė:
...Nelabai ieskojau bet tiesa sakant nepastebejau pvz 15w30 elf sintetikos...

o kam tau traktorinė sintetika?
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

fennix

#20
Citataaudrius parašė:
Fenix- as suprantau tu juokauji:D

Na kaip cia pasakius.... net pats nezinau :) Mobil gamina tepalus ir alyva nuo 1911 metu ir kitamet sves savo 100 metu darbo jubilieju. Elf nuo 1965, ir kas netingi- pasiskaiciuos metu skirtuma...

CitataNNZ parašė:
o kam tau traktorinė sintetika?
Kodel traktorine? Cia visai neblogas variantas automobiliams kuriu rida gana nebloga ir per riebokslius tepalas varva.... pvz Porshe po 40000 km :D Ir tie patys toyotos varikliai :) po 300 000 km :) (nors tikrai ne visi)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

NNZ

#21
Citatafennix parašė:

...
Kodel traktorine? Cia visai neblogas variantas automobiliams kuriu rida gana nebloga ir per riebokslius tepalas varva.... pvz Porshe po 40000 km :D Ir tie patys toyotos varikliai :) po 300 000 km :) (nors tikrai ne visi)

na sutinku, kad jei kiaurai viskas varva, bet jinai nepritaikyta aukštiems sūkiam, nes jinai kaip traktorinė, fūrinė, generatorinė, kur nėra didelių apsukų.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

fennix

#22
CitataNNZ parašė:

na sutinku, kad jei kiaurai viskas varva, bet jinai nepritaikyta aukštiems sūkiam, nes jinai kaip traktorinė, fūrinė, generatorinė, kur nėra didelių apsukų.

susitvarkyk citatas :D as ten to nerasiau :D
Gali spjaut i veida jei normaliai ekspoatuojamam pavaziavusiam dyzeliokui reikia daugiau nei 2500 apsuku kad juo butu galima normaliai vaziuot....Beje ir tie auksti sukiai ne tokie baisus ir kaitinantys kai turbinos nera ;)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

NNZ

Citatafennix parašė:
CitataNNZ parašė:

na sutinku, kad jei kiaurai viskas varva, bet jinai nepritaikyta aukštiems sūkiam, nes jinai kaip traktorinė, fūrinė, generatorinė, kur nėra didelių apsukų.

susitvarkyk citatas :D as ten to nerasiau :D
Gali spjaut i veida jei normaliai ekspoatuojamam pavaziavusiam dyzeliokui reikia daugiau nei 2500 apsuku kad juo butu galima normaliai vaziuot....Beje ir tie auksti sukiai ne tokie baisus ir kaitinantys kai turbinos nera ;)

nu va pasitvarkiau... :) Na matai kad čia visi atsranda tirulinančių tai reikia jiems tų apsukų, bet bent jau kur mes pildavom fūrm 15w30 tai bent buvo pritaikytas fūrom, tai jos net esisugdavo daugiau 1800aps./min
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

audrius

#24
Fenix as suprantu tavo entuziazma ir jaunyste, bet tingiu  jau n - taji karta aiskint kad alyvos kokybe ne nuo gamintojo patirties priklauso, o nuo alyvos parametru t.y klampos indekso bei BN lygio. Ir tavo ziniai tiek elf tiek mobil sintetika 5W-40 parametrai vienodi ir nei vienas nei kitas nera aprobuoti Toyota ir beje kam rupi koks tepalas buvo gaminamas 1911, jei toyota corrolla kuri ir atvere toyotai duris i pasauline automobiliu rinka buvo pagaminta berods 1965 ar 69
sirdyje bmw ,bet toyota istikima ir patikima

fennix

#25
Citataaudrius parašė:
Fenix as suprantu tavo entuziazma ir jaunyste, bet tingiu  jau n - taji karta aiskint kad alyvos kokybe ne nuo gamintojo patirties priklauso, o nuo alyvos parametru t.y klampos indekso bei BN lygio. Ir tavo ziniai tiek elf tiek mobil sintetika 5W-40 parametrai vienodi ir nei vienas nei kitas nera aprobuoti Toyota ir beje kam rupi koks tepalas buvo gaminamas 1911, jei toyota corrolla kuri ir atvere toyotai duris i pasauline automobiliu rinka buvo pagaminta berods 1965 ar 69

Na ko tu cia taip pristojai prie jaunystes ir entuziazmo? Ir is vis tema apie priedus i tepala... Kad as savo trigrasi su 2 datom iterpiau tai dar nieko nereiskia...
Citatafennix parašė:
Ko jus cia pradejot gincytis kas geriau... Yra gi daug aspektu kuriu nepalyginsit- tai ir nenuspresit nieko. Vienintelis mobil prioritetas- dvigubai didesne patirtis.
O del corollos tai primoji paleista nuo grandines 1966 metais, bet man AE86 labiausiai miela sirdziai :) Taigi apie ka mes cia?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!