Kaip išjungti VSC?

Pradėjo Pagonis, Sausis 12, 2010, 09:14:26 AM

« ankstesnis - sekantis »

Bogey

pabandyk paspaudus trc (jei toks yra) mygtuka palaikyti kokias 5 sek skaiciau tundrose taip atsijungia ;)

Memelis

Gal kam pravers paskaitineti, ka jie nori isjungti Straipsnis is Delfio "Automobilių sistemos, padedančios žiemą" ČIA MANO NUORODA
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

Pagonis

CitataMemelis parašė:
Gal kam pravers paskaitineti, ka jie nori isjungti Straipsnis is Delfio "Automobilių sistemos, padedančios žiemą" ČIA MANO NUORODA

Memeli, nenoriu veltis į ilgą diskusiją, bet visos šitos VSC, TRC, ABS sistemos yra naudingos iki tam tikro vairavimo įgūdžių lygio, vėliau jos pradeda riboti.
Ne veltui juk sporte jų nenaudoja.
Dabar tikriausiai nori paklaust ar aš vairuoju geriau už VSC? - taip, aš vairuoju geriau už Avensio VSC.

Dėl atjungimo palaikant mygtuką - tai buvo pirmas variantas, kurį išbandžiau :)

NNZ

http://www.youtube.com/watch?v=ZD8krFh8IL4 na netikiu, kad yra tokių kurie už esp geriau vairuoja, jei net buvęs lenkktyninkas to nesugebėjo padaryt. Turbūt vienintelė sistema kuriai + dėčiau.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Memelis

As labai abejoju, ar tu po gatves vazineji kaip sporte ;) Kartais gal ir galima kokioje aiksteleje ar ant ledo palakstyt, bet siaip jos butinos musu visu saugumui. Aisku, kiekvienas turi savo nuomone, kuria as gerbiu.
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

drwtsn

na aš nesu nei didelis ekstremalas nei visiškas pensininkas, tačiau kol kas vsc maniškei auto sudirbo tik kelis kartus. Gal ir geras išmislas, bet mano prieš tai išmokti veiksmai mašinai "tiesinti" pasirodė nieko verti, palyginus su tuo, kaip elgėsi mašina. Negalėčiau nei pliuso nei minuso uždėti šitai sistemėlei.

Pagonis

CitataNNZ parašė:
http://www.youtube.com/watch?v=ZD8krFh8IL4 na netikiu, kad yra tokių kurie už esp geriau vairuoja, jei net buvęs lenkktyninkas to nesugebėjo padaryt. Turbūt vienintelė sistema kuriai + dėčiau.

čia reklama. Pažiūrėkit kaip su TRC į kalną važiuoja. Atlekė tiek įsibėgejęs, kad vos ant to ledo pataikė :)

VSC aš nenoriu išjunginėti gatvėse, galit jaustis saugūs :)
Visų pirma VSC man trukdo kvailiot, o aš ta labai mėgstu, antra, ji visiškai nemoka važiuot žvirkeliu, kur negali "išimti" posūkio nestatydamas. O VSC neleidžia, ji nori važiuot formulės trajaktorija.

NNZ

tai taip pažiūrėk kaip važiuoja loeb ir gronholmas 2 skirtingi stiliai. Loeb kaip važiuotų su vsc, gronholmas - be. ir šiaip tau pagoni netinka tie pasisakymai ką tau sakau, nes čia yra bendro naudojimo keliams skirti...Apie sportinio principo važiavimą čia nekalbam, dėlto ir šnekam, kad reikalinga ši funkcija staigiam manevrui, kurį kažin ar padarytum be VSC, nes tai yra netikėtas ir nepasiruoštas panevrui įvykis, ko negalim abūt pasakyti apie posūkio išėmimą.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Memelis

http://www.chooseesc.com
Paziurek, net Michael Schumacher juos rekomenduoja...
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

Pagonis

Šumacheris važinėja su formule, ten esmė yra niekada neleisti mašinai slysti, vsc tą ir daro. Tuo tarpu ralio trajektorija visai kitokia, slysti skersam yra būtina.

fennix

#25
Matai formuleje varomieji ratai galiniai ir slydimas daro drifto pasekmes, ty varomieji ratai turi pravaziuot didesni kelia su mazesniu sukibimu kas kainuoja laika... Ralio masinu- visi ratai varomi (dazniausiai) ir butent soninis slydimas o ne uzpakalines masinos dalies slydimas leidzia neprarast greicio siek tiek keiciant vaziavimo trajektorija... Ir sukibimo cia bet kuriuo atveju ner... jei jau labai nori slydinet- gali ir rankini naudot :D pastatyk ratus taip kad vsc nedirbtu :D ty 90 laipsniu judejimo krypciai :D
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Pagonis

Citatafennix parašė:
Matai formuleje varomieji ratai galiniai ir slydimas daro drifto pasekmes, ty varomieji ratai turi pravaziuot didesni kelia su mazesniu sukibimu kas kainuoja laika... Ralio masinu- visi ratai varomi (dazniausiai) ir butent soninis slydimas o ne uzpakalines masinos dalies slydimas leidzia neprarast greicio siek tiek keiciant vaziavimo trajektorija... Ir sukibimo cia bet kuriuo atveju ner... jei jau labai nori slydinet- gali ir rankini naudot :D pastatyk ratus taip kad vsc nedirbtu :D ty 90 laipsniu judejimo krypciai :D

Daug ir protingai prirašei - nieko nesupratau.
Dėl rankinio: vsc labai sėkmingai tiesina mašiną net naudojant rankinį ant ledo, tikriausiai nesi bandęs.

fennix

Na taip, man neteko dar pradet slyst taip kad vsc suveiktu. O mano paties masinoj sito navaroto ner... Ir is vis jokios elektronikos ner.... Vienintelis dalykas kas kelia problema- uzsalantys spyneliu variklukai.... reikes koki pasildima jiems sugalvot... Tik klausimas- o vsc dirba tik priekiniais ar ir galiniais ratais?
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Pagonis

Citatafennix parašė:
Tik klausimas- o vsc dirba tik priekiniais ar ir galiniais ratais?

Turi omeny kuriuos pristabdo, esant reikalui? VSC "stebi" visus ratus ir pristabdo bet kurį.

Pagonis

Noriu šiek tiek sušvelninti savo poziciją dėl VSC: visų pirma, tai nė velnio aš nevairuoju geriau už VSC. VSC trukdo ten, kur reikia važiuot ralio trajektorija - ant žvyro, o dabar mieste - fantastika. Neleidžia važiuot efektingai ir pasimaivyt prieš kitus vairuotojus, bet užtat leidžia važiuot greitai ir saugiai. Vienžo, jei turėtų išjungimo mygtuką tiems retiems atvejams, kaip, tarkim, bmw, tai būtų nereali sistema :)