Įšilimas iki darbinės temperatūros

Pradėjo Kuzia, Sausis 25, 2010, 12:49:24 PM

« ankstesnis - sekantis »

Kuzia

Per kiek jūsų Avensis sušyla iki darbinės temperatūros? Mano D4D (85 kw) sušyla labai lėtai, nuvažiavus gal kokį 15 km. Esant -20, aplamai iki darbinės nesušilo. Ar neteks keisti termostato.
Stabdžius sugalvojo bailiai...

FUX

gali but kad termostatas negerai veikia, nes maniske susyla per 6 km, (galbut ne prie -20, bet prie -10 tai susyla).
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

rumin

Pas mane 2005 2.2 dcat, sila tai pat labai ilgai, neskubek keisti termostato, pasitark su meistru, tegul paziuri ausinimo sistemos zarnas. Galima is to spresti ar veikia termostatas ar ne. As tai pat galvojau kad termostato beda, bet pakeitus nepagerejo, pasirode, kad tiek ilgai ir turi silti. Saltu klimatu salims stotomi paildomi sildytuvai PREHEATERIAI, gaila pas mane tokio ner.
Toyota Avensis 2.2 D-CAT

horn

Pradėdami važiuoti salono šildymą visiškai sumažinkite, užšils dvigubai greičiau variklis.

FUX

ir kuri maziau susiurbs. As visada isjungiu, nes tada apsukos per 0.2 k rpkm sumazeja stovint ant laisvu. Ir dar kad labai nesalt viduje galima ijungt vidini oro cirkuliavima, tik reik ziuret, kad neuzrasotu labgai jei daugiau zmoniu
Mindaugas,
Vilnius
Avensis 01 D4D Uni
----

kaktusas

Na visai užsukt kad nepūstų tai nelabai gaunas tokiais orais, iškart juk užrasoja iš vidaus viskas...
O šyla tai ilgai, 10km iki darbo, tiesa, ne per kamščius, tai nedaug tesušyla, ne iki normos.

arytis

Galima dar pabandyt radiatoriu uzdengt tokiom oro salygom, bet rankos bent jau man neprieina paziuret kaip ten ka galima butu sukonstruot

ketvirtasis

Avensiai T25 ilgai šyla aš irgi tai pastebėjau, gal dėl salono pašildymo gal dar dėl kitų priežaščių. Tai dėl to pergyvent nematau reikalo.

Memelis

Nu as tikrai nepasakyciau, kad man ilgai siltu. Pas mane visada variklio pasildymas ijungtas, pastatau ventiliatoriu ant auto (priverstinis sildymas tikrai prailgina variklio isilyma) ir uz kokiu 2 - 3 km vaziavimo mieste palengva pradeda pusti. Iki darbo 15 km, didzioji dalis uzmiestyje tenka vaziuot, tai jau auto pilnai buna isiles. Tik siandien pirma kart pastebejau, kad galinio langas nesuspejo atitirp, matomai per salta ir per daug apsales buvo.
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

Kuzia

Šiltą orą pradeda pūsti vos rodyklei pajudėjus nuo pirmosios padalos, tačiau ilgai šyla iki visiškos darbinės temperatūros. Čia problema ne salono šildyme, o kuro sąnaudose ir variklio "drožime". Šilumos salone su Prehater užtenka. Išjungti visiškai ventiliatorių ar perjungti oro paėmimą iš vidaus nesinori, nes iš karto problemos su rasojimu. Paskaitinėjus darau išvadą, kad teks kartono užkišti už radiatoriaus. Prieš tai turėjau BMW E39 2,5d. tai šildavo iki darbinės labai greitai, o vat Avensis kotai delsia.
Stabdžius sugalvojo bailiai...

modeliuka

mano D4D irgi lėtai šyla. šiandien kaip tik užvedžiau stovinčią ir kokį 10-15 min palikau dirbti. lauke rodė -17. dvi dienas stovėjo nekurta. tai įjungus auto langų nupūtimą pradėjo gal tik 20-oje min atitirpdyti priekinį langą. važiuojant, žinoma, greičiau įšyla, bet irgi per 10 km nepasiekia darbinės temperatūros. kažkaip stebėdama pastebėjau, kad reikia žiemą min 15 min važiuoti, kad pasiektų darbinę tem.  ir šiaip taigi visi dyzeliai lėčiau šyla nei bezininiai.
bet aš tai krykštauju iš malonumo, kad ji užsivedė po tokių šalčių, nors ausis norisi užsikišti kamštukais, kai ten viskas užkūrus žiauriai tarška
Modeliuka

laurynui

Cia jauciu bus kardonas  visagalis  :)  
Nieko
Nera
Neimanomo

Smac

Syla letokai Avensis D4D, bet as taip pasakysiu: "Kas vienam jau silta, tai kitam gali pasirodyti baisiai salta" :D
Nerasykit man asmeniniu pranesimu, jei nenorite laukto po puse metu atsakymo :) Geriau e-mailu :)

Henris

Viskas cia yra gerai, jus su ijungtu peciuku prie -15 pastovekit vietoje ant laisvu apie 2-3 min pamatysit kaip nuo darbines temp rodykle leisis i apacia sekmingai, cia gi ne benzinas ir dar tokie salciai. Pas mane isjungus peciuka ir vaziuojant tokiu oru, variklis susyla iki darbines per koki 10-15km, su ijungtu sildymu dar ilgiau. Gi masinu gamintojai numate, kad geriau zmogus nesusaltu nei variklis isiltu :) Viskas cia yra normoj ir nesinervuokit... Beje, man patinka vienas dalykas ar lauke -5 ar -20, uzkurus masina, ijungus sildyma, jau silta ora i salona paduoda po 5 min. Kai turejau benza variklis sildavo greiciau, bet salone budavo salta ilgai..
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

bosis

Vakar prie -25 pravažiavus apie 30 km, D-CAT iki normalios darbinės beveik nesušilo.
Beje maniškė buvo nupirkta Suomijoje Latvių lizingo kompanijos, deja PREHEATER nėra.
facelift ;)