Nuomonės apie Prius+

Pradėjo Liutas111, Vasaris 28, 2016, 11:39:54 AM

« ankstesnis - sekantis »

DIY

Gal teko susidurti ir išbandyti tokį temperatūros sensoriaus apgaviką, kuro sanaudų mažinimui?
https://mindogas.wordpress.com/2015/11/30/prius-variklio-temperaturos-sensoriaus-apgavikas/


slashas

Citata iš: DIY Įrašytas Balandis 20, 2018, 18:04:55 PM
Gal teko susidurti ir išbandyti tokį temperatūros sensoriaus apgaviką, kuro sanaudų mažinimui?
https://mindogas.wordpress.com/2015/11/30/prius-variklio-temperaturos-sensoriaus-apgavikas/
Tas taupumas per kitą galą išlįs ilgame laikotarpyje.

DIY

Citata iš: slashas Įrašytas Balandis 20, 2018, 18:38:08 PM
Tas taupumas per kitą galą išlįs ilgame laikotarpyje.
Aš suprantu, kad užterštumas padidės nes katalizatorius nesugebės atlikti savo darbo 100%. O visą kitą kaip?
Ar galima šį atsakyma argumentuoti? Kas išlis pro kitą galą ir kaip, nes komentaras į klausimą gaunasi tikrai ne pro tą galą?

slashas

Citata iš: DIY Įrašytas Balandis 20, 2018, 18:48:46 PM
Aš suprantu, kad užterštumas padidės nes katalizatorius nesugebės atlikti savo darbo 100%. O visą kitą kaip?
Ar galima šį atsakyma argumentuoti? Kas išlis pro kitą galą ir kaip, nes komentaras į klausimą gaunasi tikrai ne pro tą galą?
Katalizatorius mirs greitai nes važiuosi su riebiu mišiniu. Plius klaidą turėtum pastoviai matyti, dėl katalizatoriaus neefektyvaus darbo. Varikliui irgi ne daug naudos važiuoti šaltam pastoviai :)

Bemsas

As manau, kad ir motorui nelabai sveika. Visi motorai geriausiai dirba, kai pasiekita darbine temperatura. Reali temperatura, o ne pagal kompa. Tada visi tarpai motore buna reikiamo dydzio, motoras minimaliai devisi. Del to ir reguliojamas misinys, kad maksimaliai greitai motoras pasiektu ta reikiama temperatura.

DIY

Citata iš: Bemsas Įrašytas Balandis 20, 2018, 19:55:18 PM
... reguliojamas misinys, kad maksimaliai greitai motoras pasiektu ta reikiama temperatura.
Jeigu atidžiai skaitėte straipsnį, motoras užtikrintai pasiekia jam reikiamą temperatūrą ir tam tikrame taške įsijungia (ir išjungia) imitatorių , kad išvengti perteklinio kaitinimo išmetimo trakte ir taip išvengia papildomų kuro sąnaudų,.
Perteklinis kaitinimas būtinas, kad užtikrinti ekologišką išmetimą per aną galą t.y. katalizatorių.
Šiuo klausimu tikiuosi išgirsti profesionalo komentaro ir nebūrkime iš lubų ar tirščių. Šis imitatorius yra sukurtas japono, kuris tikrai myli tėvinainio kūrinius ir apie juos supranta ne blogiau nei Lietuviai. Čia yra japonų dovanotas projektas ir išbandytas Lietuvoje , kuris bando apeiti EUR 5 ar kitus europos ekologinius perteklinius reikalavimus. Šis reikalavimas patogus naftos produktų gamintojams, nes taip patogu pateisinti didesnes kuro sąnaudas ir akcizo surinkimą.
Ar yra argumentuotų profesionalių komentarų?

slashas

Reikalavimas patogus naftininkams? Gal atvirkščiai žaliems žmogeliukams... Kam uždavinėti klausimą forumo dalyviams jei abejoji jų kompetencija, parašyk tam japonui geriau ;)

DIY

Citata iš: slashas Įrašytas Balandis 20, 2018, 18:55:01 PM
Katalizatorius mirs greitai nes važiuosi su riebiu mišiniu. Plius klaidą turėtum pastoviai matyti, dėl katalizatoriaus neefektyvaus darbo. Varikliui irgi ne daug naudos važiuoti šaltam pastoviai :)
Jei atidžiai skaitei straipsnį, dėka "apgaviko" kuras yra liesiamas. Netingėkite skaityti!
Citata iš: slashas Įrašytas Balandis 20, 2018, 21:38:52 PM
Reikalavimas patogus naftininkams? Gal atvirkščiai žaliems žmogeliukams... Kam uždavinėti klausimą forumo dalyviams jei abejoji jų kompetencija, parašyk tam japonui geriau ;)
Ar tai yra ,,profesionalo" išsamus kompetetingas "žinovo" atsakymas ar neginčijamas argumentas?

slashas

#293
Skaičiau, bet taip ir nesupratau kokiu būdu kuras liesinamas, nelendant prie lambdų ar matuoklės, kai katalizatorius neveikia, nes kompas juk jo temperatūrą mato ir riebins mišinį tol kol jis įkais...

balticam

Citata iš: DIY Įrašytas Balandis 20, 2018, 21:30:40 PM
Jeigu atidžiai skaitėte straipsnį, motoras užtikrintai pasiekia jam reikiamą temperatūrą ir tam tikrame taške įsijungia (ir išjungia) imitatorių , kad išvengti perteklinio kaitinimo išmetimo trakte ir taip išvengia papildomų kuro sąnaudų,.
Perteklinis kaitinimas būtinas, kad užtikrinti ekologišką išmetimą per aną galą t.y. katalizatorių.
Šiuo klausimu tikiuosi išgirsti profesionalo komentaro ir nebūrkime iš lubų ar tirščių. Šis imitatorius yra sukurtas japono, kuris tikrai myli tėvinainio kūrinius ir apie juos supranta ne blogiau nei Lietuviai. Čia yra japonų dovanotas projektas ir išbandytas Lietuvoje , kuris bando apeiti EUR 5 ar kitus europos ekologinius perteklinius reikalavimus. Šis reikalavimas patogus naftos produktų gamintojams, nes taip patogu pateisinti didesnes kuro sąnaudas ir akcizo surinkimą.
Ar yra argumentuotų profesionalių komentarų?

Net negaliu patiket kad tu pasimovei ant eilinio scamm'o.. Daugiau komentaru neturiu. Tikras briedas ten prirasytas, bet jei laikai visus "burejais" tai isidek ta "auksini" taupikli ir isbandyk.

DIY

#295
Citata iš: balticam Įrašytas Balandis 20, 2018, 22:12:41 PM
Net negaliu patiket kad tu pasimovei ant eilinio scamm'o.. Daugiau komentaru neturiu. Tikras briedas ten prirasytas, bet jei laikai visus "burejais" tai isidek ta "auksini" taupikli ir isbandyk.
Didžiausi būrėjai yra tie, kurie negali argumentuoti savo nuomonės.
Bet kokiu atveju dėkoju už komentarus :) .

DIY

#296
Citata iš: slashas Įrašytas Balandis 20, 2018, 22:11:25 PM
... riebins mišinį tol kol jis įkais...
Skaitykit!
Juk taip ir parašyta, kad imitatorius imituoja , kad jau įkaito (nors taip nėra) :) ir neleis jo riebinti!
Kažkaip viską apvertėt atvirkščiai :( .

Bemsas

NORMALI darbine temperatura vidaus degimo variklio yra REALUS 80-90C. Apgaviko esme parodyti 73C kuo greiciau. T.y po 40C rodyti 73C. Motoras bus ikaites iki 40, o kompas galvos kad 73C. Hibridine sistema irgi turi savo darbine temperatura, kuria pasiekus sitema veikia kaip turi veikti.
Stai tau pvz: zmogaus "darbine temperatura" yra 36.6C. Kai susergi temperatura kyla iki 37-40. Jei tu sergantis pastatysi "apgavika" termometro, kuris rodys 36.6 tau palengves nuo to?

slashas

DIY tu pats tą straipsnį skaitei? Ten jis apeina tik variklio temperatūrą...

DIY

#299
Citata iš: Bemsas Įrašytas Balandis 20, 2018, 22:32:24 PM
NORMALI darbine temperatura vidaus degimo variklio yra REALUS 80-90C. Apgaviko esme parodyti 73C kuo greiciau. T.y po 40C rodyti 73C. Motoras bus ikaites iki 40, o kompas galvos kad 73C. Hibridine sistema irgi turi savo darbine temperatura, kuria pasiekus sitema veikia kaip turi veikti.
Stai tau pvz: zmogaus "darbine temperatura" yra 36.6C. Kai susergi temperatura kyla iki 37-40. Jei tu sergantis pastatysi "apgavika" termometro, kuris rodys 36.6 tau palengves nuo to?
Šauni analogija :) . Apgavikas  = antibiotikas.

Pagal straipsno aprašymą, variklis vistiek palaipsniui pasieks 80 laipsnių, tik gerokai lėčiau, t.y. be forsavimo, priešingai nei reikalauja EUR5.

Tada yra kalausimas, ar pasiekti 80 laipsnių yra geriau priverstinai forsuotai, dėl ekologijos, ar tai daryti švelniai iš lėto su papildoma nežymia tarša?
Kokiu atveju yra sveikiau varikliui? Bet nesveika žaliesiems :( .

Dar kartą suabejojau ir įtariu , kad EUR5 gerokai trumpina variklių amžių!