D4d baltas dumas

Pradėjo Ezeras, Kovas 19, 2010, 10:17:45 AM

« ankstesnis - sekantis »

NNZ

na pvz d4d varikliui 81kw tai ėjo garret turbinos. Dėl kitų negaliu nieko pasakyt, nes nesam išėmę.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Henris

Principas gali skirtis tik tiek, kokiu principu paduodamas slegis i turba. Pas toyotas man rodos stovi el. sklende, kuria atidarineja kompas nuo axeleratoriaus paspaudimo (kitu auto atidarineja slegis) Gal nebent dar geometrija keiciama pas toyotines turbas sparneliu pagalba, o dauigau nieko skirtingo, sukasi sparnuote paemimo ir isejimo triubos i viskas...
Toyota Rav4 AWD Hybrid 2019

Raiforas

Na taip atsiprasau:@, turejau omeny konstrukcinius sprendimus, ir nunesus pvz restauruot kokio vw turbina bus viena kaina o kai nunesi toyotos tai bus dviguba kaina:o nes ten reik daugiau navarotu atrestaurot. Duok dieve kad tos toyotos turbinos atlaikytu visa variklio resursa ;)

dtinas

tinkamai eksploatuojant turba atlaikys trys variklius ;)

Tolis

man panasus pozymiai buvo, kai kito japonu automobilio buvo pabeges degimo kampas (ankstyvas arba velyvas degimas)

Ezeras

Esme, kad dumai buna tik tada kai saltas variklis ir vaziuojant biski trukcioja, bet kai tik susyla iki darbines temperaturos ( Net nereikia darbines, kai tik pakyla rodikle iki skales) dingsta ir dumai ir trukciojimas.
:)