stabdziu diskai ir kaladeles*

Pradėjo oscar666, Balandis 11, 2010, 17:27:46 PM

« ankstesnis - sekantis »

Gintarazas

Gerbiami kolegos, pagal gerb. fennix pateiktą informaciją (žr. aukščiau) labai sudomino leidžiamas stabdžių diskų nusidėvėjimas - priekiniams 2 mm, galiniams 1 mm. Kiek teko skaityti specifikacijų visur pateiktos tos pačios nusidėvėjimo ribos. Ar visi pagal tai įvertinate kada reikia keisti stabdžių diskus (t.y. matuojate nusidėvėjimą) ar laukiate kokių nors kitų simptomų (mušimas, kalimas ar panašiai)? Kažkaip nesitiki, kad 1 mm nusidėvėjimas iš vienos disko pusės padaro diską netinkamą naudojimui. Būsiu dėkingas už nuomones.

NNZ

na aš keičiua tada, kada pradeda vibruot dikai, esu kartą pas meistrą nuėmęs apie 1-2 mm, nes diskas buvo sugadintas, tai irgi važiavau, bet reikia atsargiai, nes kuo mažiau mėsos, tuo didesnis šansas, kad diskai išsikraipys. Toyotų ir taip tie diskai neištvermingi.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Memelis

Ištvermingumu gal tikrai nepasižymi. Pažįstamas turi RAV 4, tai jam nuvažiavus 60 tūkst. kaip garantinius priekinius diskus keitė. Kas buvo, nebe pamenu, lyg stabdyt silpniau pradėjo ar kas ten pasidarė. Mušimo tikrai nebuvo.  
'04 Avensis Liftback 2.0 D4D Linea Sol
'09 Corolla Verso 2.2 D-CAT Linea Sol Sport

fennix

#78
CitataGintarazas parašė:
Gerbiami kolegos, pagal gerb. fennix pateiktą informaciją (žr. aukščiau) labai sudomino leidžiamas stabdžių diskų nusidėvėjimas - priekiniams 2 mm, galiniams 1 mm. Kiek teko skaityti specifikacijų visur pateiktos tos pačios nusidėvėjimo ribos. Ar visi pagal tai įvertinate kada reikia keisti stabdžių diskus (t.y. matuojate nusidėvėjimą) ar laukiate kokių nors kitų simptomų (mušimas, kalimas ar panašiai)? Kažkaip nesitiki, kad 1 mm nusidėvėjimas iš vienos disko pusės padaro diską netinkamą naudojimui. Būsiu dėkingas už nuomones.

Turbut busi pirmasis kuris pateike kazka panasaus i gerbiamas... niekas cia manes negerbia :) gali vaziuot ir su plonesniais stabdziu diskais taciau ivertink siuos faktorius:
kai diskas ploneja, automatiskai jis lengveja, o kuo lengvesnis diskas, tuo maziau silumos jis gali sugerti, o tai itakoja didesni disko kaitima stabdant. Uzkaites diskas pradeda silpniau stabdyt, nes metalas minksteja ir atsiranda vadinamasis "tepimo" efektas. Del to krenta stabdymo efektyvumas.  Karstesnis diskas turi didesne tikimybe susiraityt gaves vandens, ypac kai po rimto stabdymo ipuoli i didesne bala.
plonesnis diskas reiskia kad stabdziu kaladeles ir suportu stumokliukai tures labiau sulysti link disko, kas nera gerai, nes padideja jegos petys ir kencia pats suportas bei stabdziu kaladeliu laikymosi vietos. Del sios priezasties gali ne tik vibracija stabdant atsirast bet ir pacios kaladeles greiciau devesis.
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

Gintarazas

Citatafennix parašė:
Turbut busi pirmasis kuris pateike kazka panasaus i gerbiamas... niekas cia manes negerbia :)

Dėkui už išsamų, pagarbos vertą atsakymą :) Þodžiu matuoti stabdžio disko nusidėvėjimą (turiu omenyje milimetro tikslumu) nebėr prasmės, reik važiuot ir stebėt kitus simptomus - stabdymo efektyvumą, vibraciją stabdant ir pan. O kažin yra kokia nors metodika stabdymo efektyvumui nustatyti? Kažkuriame sename sename automobilisto vadovėlyje buvau užtikęs kaip tai buvo daroma rusų sunkvežimiams :) Gal reiks pabandyti su toyota :)

Animal

Sveiki, kilo toks klausimas ar apsimoka pries dedant naujus stabdziu diskus papildomai nudazyti del rudyjimo? Ar tai duos kokios nors naudos bei gal kas zino ar greit surudyja nauji uzdeti nenudazyti? dekui.

Silkinas

Dar paklaustum , ar reikia paviršius tepalu sutepti :)   tada suprasčiau.

Animal

Klausiu todel, kad kai daziau pernai senus tai vistiek rudys si pavasari prasimuse vel :p

umunas

o kurią ten vietą dažyti? tipo kontaktinį paviršių?

Silkinas

Kontaktinio paviršiaus (kur spaudžiasi stabdžių kaladėlės dažyti negalima), o visus kitus paviršius galima dažyti, tik naudos iš to mažai būna. Dažai kaista ir nubyra.

Animal



Va, cia tiem kam neaisku kuri vieta :)

Beje gal kas zinot kur geriausia pirkti bei, kad kartu ir sumontuotu stadbdziu kaladeles+diskus?

Skambinau i toyota servisa kaina apie 800 su viskuo cia skaitosi brangu ar normali kaina?


arytis

Tai kad ten nėra ką montuot. 4 varžtus atsukt ir prisukt. Valandos darbas.

UfO

Domkratas nuotraukoje tai tokiu "itin saugiu" kampu stovi :)

O į temą: jei 4 diskai + priekiniu/galinių kaladžių komplektai + montavimas = 800lt, tai norma (jei pats neturi laiko/sugebėjimų lįst).

Modka

CitataAnimal parašė:

Skambinau i toyota servisa kaina apie 800 su viskuo cia skaitosi brangu ar normali kaina?

Tai cia tau pasake turbut uz priekinius diskus ir priekines kaladeles be darbo. Ar klystu ?
Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)

tadasd

Na as nezinau kokios kokybes detales sudejo(eme is Lirostos pagal kebulo nr.), bet man pazistamas padare si darba uz bendra 400 suma...