greiciu dezes netinkamas gedimas*

Pradėjo Miroslav, Balandis 22, 2010, 18:48:29 PM

« ankstesnis - sekantis »

Miroslav

Sveiki, jau pora men vazineju ir buna 3 pavara sunkiai jumgiasi. Arba reikia prideti truputi jegos arba perjungant pavara iskarto ant laisvos pavaros atleist ir tik tada 3 jungt. t.y. nevisada galima greitai perjungt is 2 i 3. Girdejau, kad su 5 pavara avensiuse budavo panasiu problemu, bet pas mane su 5 viskas ok. Gal kas is savo patirties ka galit pasakyt?
T22

fennix

Pas mane taip pat trecia pavara sunkiau jungiasi. Sinchronizatoriaus problemos speju :)
Viena Celica gerai, bet dvi dar geriau!!!

NNZ

jo reikia pilnai išmint sankabą, pas mane irgi tas pats.
Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas)

Miroslav

reiskias nera tame bedos :D jei ne pas mane viena, arba kartu viena detale turetumem keist ;)
T22

oscar666

jo jo ir pas mane tas pats su 3 pavara.siaip jau isikirtau kampa koki paimt jungiant,kad lengviau isijungtu,bet va ant kokio posukio rimtesnio buna parvarai 2 pavara,posuki lauzi ir bandai i 3 imest tai kartais net neiseina ijungt..stumi stumi ta ruciaga...kaip i siena blyn...o siaip uzknisa,kad neina staigiai ir laisvai perjunginet,susigaista kazkokia dalis sekundes ir neina taip ant to aukscuiausio sukimo momento persimest.....tai sakot sinchronizatoriu problemos?o kiek rimtai tai skamba kaip beda?ta prasme brangu tvarkyt,ar normaliai?
lygis

Edvatronas

#5
Citataoscar666 parašė:
jo jo ir pas mane tas pats su 3 pavara.siaip jau isikirtau kampa koki paimt jungiant,kad lengviau isijungtu,bet va ant kokio posukio rimtesnio buna parvarai 2 pavara,posuki lauzi ir bandai i 3 imest tai kartais net neiseina ijungt..stumi stumi ta ruciaga...kaip i siena blyn...o siaip uzknisa,kad neina staigiai ir laisvai perjunginet,susigaista kazkokia dalis sekundes ir neina taip ant to aukscuiausio sukimo momento persimest.....tai sakot sinchronizatoriu problemos?o kiek rimtai tai skamba kaip beda?ta prasme brangu tvarkyt,ar normaliai?
kainas reiktu tixlint.... bet as celicai keiciau - 300 sinchras berods, 200 lt keitimas (tiesa dar deze reikia nuimt emiau pats, kainos nzn) ir naujas tepalas kazkas 300 lt... tiesa kadangi pas mane 4wd, tepalo daugiau reikia. Is kitos puses - manau nelabai padejo, matyt jau dantratis suvarytas. Jis dar brangesnis, tai reikia arba iskart keisti sinchra, kad nesupjaut dantracio, arba vazinet kol uzknis, tada keistis visa deze is sroto, aisq velgi klausimas kokia kate maise nupirksi...

Edvatronas

Citataoscar666 parašė:
jo jo ir pas mane tas pats su 3 pavara.siaip jau isikirtau kampa koki paimt jungiant,kad lengviau isijungtu,bet va ant kokio posukio rimtesnio buna parvarai 2 pavara,posuki lauzi ir bandai i 3 imest tai kartais net neiseina ijungt..stumi stumi ta ruciaga...kaip i siena blyn...o siaip uzknisa,kad neina staigiai ir laisvai perjunginet,susigaista kazkokia dalis sekundes ir neina taip ant to aukscuiausio sukimo momento persimest.....tai sakot sinchronizatoriu problemos?o kiek rimtai tai skamba kaip beda?ta prasme brangu tvarkyt,ar normaliai?

Siaip jei pas tave nuo kampo priklauso, tai gali buti, kad issinesiojusios ivores/gumos, kur prie dezes tas mazgas pavaru perjungimo svirties.

oscar666

o vienam biciuliui buvo kazkas panasaus tik su wv polo...tai jam irgi prastai junginejosi pavaros,nuvare pas meistra,tai tipo kazkoki varzta pasukinejo,suderino tas pavaras ir dabar kaip per sviesta vaiksto....na neZinau,gal ir cia kazkas panasaus reguliuojasi..kur patraukt,kur pastumt...na nezinau,gal nusisneku visai,tai nekreipkit demesio....cia tik polo fakta paminejau....
lygis

Edvatronas

nu, kad nesireguliuoja... bent kiek teko susidurt, bet ten tokios ivores gumines yra, buna issinesioja, ir nebeina pataikyt normaliai.

MantasT

Kartais...pasitaiko... Tuomet žmona juokiasi, kad vairuoti nemoku :|
Bet jeigu neskubėdamas keiti, tai be problemų.

Miroslav

aha, be kartais, pvz lenkiant reikia greitaijungt, tai nemalonu ;)
T22

oscar666

va va butent pats nemaloniausias dalykas,kai negali greit perjung pavaros.na pas mane universalas avensis,tai as pasijauciu tarsi koks senas diedas,atseit ne su kokia sportine lakstau,turiu vaziuot ramiai ir graziai:))bandau save nuramint,bet sudas gaunasi atsiprasant...teks uzsiimt remontais,tik kazin kiek laiko trunka tokie ivoriu keitimai,nes masina reikalinga kasdien nuo ryto iki vakaro.gal kokia diena ir iseitu paaukot,bet jei ilgiau,tai nezinau.....
lygis

Edvatronas

#12
ivoriu keitimai, max 30 min. bet jas gaut? Nemanau, kad kas tures, arba imt originala.... tu pirma issiaiskink, kad per bedos pas tave. Ar sinchras kaltas ar ivores. Nes teoriskai nesenai masinai, jos neturetu dar but parejusios.

oscar666

tai vo vo as irgi galvoju,kad mazokai dar pravaziuota,jog kazkas darytusi su greiciu deze.siaip kai pirkau auto buvo 74000km ir cia realiai,o problemos su deze jau jautesi ir tas pats dabar tebera,nei geriau,nei blogiau,nors pravaziavau dar apie 40000km..galvoju gal itakoja tai tai jog mano auto iki manes buvo kazkur uzlekus su pilvu..ar tai ant kokio kelmo,ar kazkas panasaus,nes buvo siokiu tokiu bedu su apatine dalimi.tai gal kazkaip ir ta deze pasikreipusi ar kazkas panasaus gali but.ar greiciu dezes pagalve to neitakoja?
lygis

Edvatronas

Citataoscar666 parašė:
tai vo vo as irgi galvoju,kad mazokai dar pravaziuota,jog kazkas darytusi su greiciu deze.siaip kai pirkau auto buvo 74000km ir cia realiai,o problemos su deze jau jautesi ir tas pats dabar tebera,nei geriau,nei blogiau,nors pravaziavau dar apie 40000km..galvoju gal itakoja tai tai jog mano auto iki manes buvo kazkur uzlekus su pilvu..ar tai ant kokio kelmo,ar kazkas panasaus,nes buvo siokiu tokiu bedu su apatine dalimi.tai gal kazkaip ir ta deze pasikreipusi ar kazkas panasaus gali but.ar greiciu dezes pagalve to neitakoja?

Na neturetu itakot, jei tavo deze ne is gabalu suvirinta...
Gal tos traukutes nebent palankstytos ar kazkas... tepalo lygis beje normoj? Na ir siaip profilaktiskai siulyciau pasikeist.