Turėjau benzininę Corola Verso, pastoviai degė chekas ir klaidos vardas buvo P0420. Chekas kartais dingdavo pats, paskui vėl atsirasdavo. Jeigu važinėju mieste - neatsiranda. Pakanka nuvažiuoti nors 20 km užmiestyje "ant 100" - jis jau žiba skydelyje. Kai jį reikėdavo užgesinti prieš TA, ištraukdavau sekundei EFI saugiklį. Tą patį efektą duoda ir akumo klemos nuėmimas. Trauka nedingdavo, (nors su 1,6 litro mašina ir taip buka) katalizatorius užsikišęs nebuvo, žodžiu, niekas nesikeitė. Kiek domėjausi šia tema, P0420 klaidą meta ir lambda zondas sugędęs, ir kiauras duslintuvas, ir užsikišęs katalizatorius. Keičiau liambdą, tvarkiau duslintuvą, keičiau kolektoriaus tarpines - dega tas chekas vis tiek. Žmonės, skaičiau, deda apgavikus ant liambdos, lyg ir padeda - užgęsta chekas. Aš nebandžiau. Nuvažiavau virš 100 000 km, variklis neužlinko, trauka nesikeitė - taip ir pardaviau. Tavo kodas P2002 - kažkas labai panašaus, aišku, katalizas tai ne DPF. Ar čia skaitei>
https://www.yourmechanic.com/article/p2002-obd-ii-trouble-code-diesel-particulate-filter-efficiency-below-threshold-bank-1-by-logan-utsman