Kaip suprantu pas jus ne D-4D ,o D-cat 130 kw . DPF.
Pabandykit pasiskambinti ,gal ka pagelbes : Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)
Ačiū, kad sureagavot. Taip, D-cat 130 kw . DPF.
Mašiną pirkau 2013 kovą iš vokiečio, per vokietį (tad manau, kad paslėptų "patobulinimų" nebuvo), autorizuoto serviso visi įrašai, prieš pardavimą vokietis pakeitė tepalus, filtrus ir pravarė technikinę. Pati parvairavau, Ban'e nuvažiauvus gal 500 km, užsidegė daviklis, atjungė VSC ir TRC. Atvažiavus į LT, "čekas" savaime tai išsijungdavo, tai vėl įsijungdavo, galvojau -nekontaktuoja kažkur. Kompas rodė klaidą, kad užsikišęs filtras, nors traukos sumažėjimo nesijautė, kol nepradėjo dūmyti. Tepalų neryja, Tokvila patikrino purkštukus, viskas gerai. Jų pasiūlymas, gal reikėtų perprogramuoti kompą, "pataisyti" programą, kurį reguliuoja dūmų išmetimą. O geriausias patarimas, reik durnium būt, kad pirkt tokią mašiną.Supratau, kad jie tik eksperimento būdu, už mano pinigus, siūlys keisti detales, filtrus ir t.t. Pasidžiaugė, kad dieną prieš man atvarant saviškę, lygiai dėl tų pačių bėdų jie turėjo identišką variantą.
Nesinorėtų man jos atsikratyti, nerealiai faina su tokia auto važiuoti, po Šarano automato, jaučiuosi, kad vairuoju, o ne riedu...