Autorius Tema: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.  (Skaityta 470144 kartus)

Neprisijungęs babytė

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #345 Įrašytas: Sausio 20, 2014, 14:31:53 pm »
Kaip suprantu pas jus ne D-4D  ,o D-cat 130 kw .  DPF. 
Pabandykit pasiskambinti ,gal ka pagelbes :  Toyota automobiliu diagnostika 860006229
Purkstuku patikra, adaptacija, DPF regeneracija ir t.t.
Priespirkimine automobiliu patikra: (diagnostika, dazu storio matavimas,apziura...)
Ačiū, kad sureagavot. Taip, D-cat 130 kw .  DPF.
Mašiną pirkau 2013 kovą iš vokiečio, per vokietį (tad manau, kad paslėptų "patobulinimų" nebuvo), autorizuoto serviso visi įrašai, prieš pardavimą vokietis pakeitė tepalus, filtrus ir pravarė technikinę. Pati parvairavau, Ban'e nuvažiauvus gal 500 km, užsidegė daviklis, atjungė VSC ir TRC. Atvažiavus į LT, "čekas" savaime tai išsijungdavo, tai vėl įsijungdavo, galvojau -nekontaktuoja kažkur. Kompas rodė klaidą, kad užsikišęs filtras, nors traukos sumažėjimo nesijautė, kol nepradėjo dūmyti. Tepalų neryja, Tokvila patikrino purkštukus, viskas gerai. Jų pasiūlymas, gal reikėtų perprogramuoti kompą, "pataisyti" programą, kurį reguliuoja dūmų išmetimą. O geriausias patarimas, reik durnium būt, kad pirkt tokią mašiną.Supratau, kad jie tik eksperimento būdu, už mano pinigus, siūlys keisti detales, filtrus ir t.t. Pasidžiaugė, kad dieną prieš man atvarant saviškę, lygiai dėl tų pačių bėdų jie turėjo identišką variantą.
Nesinorėtų man jos atsikratyti, nerealiai faina su tokia auto važiuoti, po Šarano automato, jaučiuosi, kad vairuoju, o ne riedu...

Neprisijungęs Andriuxxsss

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 54
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #346 Įrašytas: Sausio 20, 2014, 14:44:02 pm »
Ačiū, kad sureagavot. Taip, D-cat 130 kw .  DPF.
Mašiną pirkau 2013 kovą iš vokiečio, per vokietį (tad manau, kad paslėptų "patobulinimų" nebuvo), autorizuoto serviso visi įrašai, prieš pardavimą vokietis pakeitė tepalus, filtrus ir pravarė technikinę. Pati parvairavau, Ban'e nuvažiauvus gal 500 km, užsidegė daviklis, atjungė VSC ir TRC. Atvažiavus į LT, "čekas" savaime tai išsijungdavo, tai vėl įsijungdavo, galvojau -nekontaktuoja kažkur. Kompas rodė klaidą, kad užsikišęs filtras, nors traukos sumažėjimo nesijautė, kol nepradėjo dūmyti. Tepalų neryja, Tokvila patikrino purkštukus, viskas gerai. Jų pasiūlymas, gal reikėtų perprogramuoti kompą, "pataisyti" programą, kurį reguliuoja dūmų išmetimą. O geriausias patarimas, reik durnium būt, kad pirkt tokią mašiną.Supratau, kad jie tik eksperimento būdu, už mano pinigus, siūlys keisti detales, filtrus ir t.t. Pasidžiaugė, kad dieną prieš man atvarant saviškę, lygiai dėl tų pačių bėdų jie turėjo identišką variantą.
Nesinorėtų man jos atsikratyti, nerealiai faina su tokia auto važiuoti, po Šarano automato, jaučiuosi, kad vairuoju, o ne riedu...

O dabar kai tau buvo sutvarke Tokvila variklio check vis dar užsidegineja?

Neprisijungęs babytė

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #347 Įrašytas: Sausio 20, 2014, 14:55:16 pm »
O dabar kai tau buvo sutvarke Tokvila variklio check vis dar užsidegineja?
Tame ir reikalas,kad nedega check'as. Juodus dūmus meta pastoviai, bet tokį kiekį, kad už manęs kiti jaučiasi kaip  "ežiukai rūke", nors variklis ir šaltas. Mėlynus pradeda mesti, kai šiek tiek pašyla variklis.
Vakar išvis įdomiai, autostradoj, net 70 km 100km /h nuvažiavus, variklio temperatūros daviklis nepasiekė vidurinės padalos (normalios darbinės temperatūros), tik pavarius ant 3 tūkst apsukų, sušilo iki normos. O gal čia viskas gerai, juk šaltis -14 ne kasdien būna?

Neprisijungęs efkisx

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 22
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #348 Įrašytas: Sausio 20, 2014, 14:59:36 pm »
Sveiki, tikiuosi jūsų komentarų ir pagalbos. Mašiną naudoju gyvenimui palengvinti, todėl esu priversta domėtis jos problemomis giliau.
Toyota avensis, 2006m., 130 kw, D-4D. Problema dėl dūmingumo, o "dūmai"-dviejų spalvų (mėlyni ir juodi). Vargau su nuolatine mėlynų dūmų uodega, per kurią nesimatė iš paskos važiuojančios auto.Tokviloj dariausi diagnostiką rugsėjį, nustatė problemą su regeneracija. Purkštukai buvo tvarkoj, bet reikėjo keisti užsikišusį vamzdelį (ar kažkas panašaus), kuriuo į purkštuką patenka kuras. Po procedūros, mašina vėl virto į "žvėriuką", trauka akivaizdžiai pagerėjo. Porą savaičių pasidžiaugiau, dūmų nebuvo, vėliau po truputį pradėjo jų daugėti. Šiuo metu mėlynus dūmus "palieku" autostradoj, manau, regeneruojasi, bet labai keistai, sakyčiau. Va, vakar, Vilnius -Panevėžys, visą kelią mėlynai dūmijo, praktiškai ištisai. važiuojant atgal jau buvo švaru. Plius, paūmėjo dar viena problema-juodų dūmų šleifas, bet ne tik gazuojant, o ir stovint vietoje, tarkim prie šviesoforo. Kiekis dūmų toks, kad bijau policijos, nes nubaus.
Tiesa, nejaučiu, kad trauka būtų sumažėjusi.
Daugiausia važinėju mieste, mažus atstumus, šaltu varikliu, žiemą bent kartą-du  per mėn išvažiuoju į trasą, vasarą -kiekvieną savaitgalį 100 km į sodybą. variklio mažom apsukom nedūsinu, kuro, oro filtrai, tepalai pakeisti. Tokvila siūlosi toliau ieškoti priežasčių, nors kompas jokių kitų klaidų neparodė, o už jų spėliojimus ir siūlomus detalių keitimus mokėti pinigus nesinori. Kokios galėtų būti tokio dūmijimo priežastys, ką manot?
100% DPF užsikišo. Man lygiai tas pats buvo pavasari. Juodi-mėlyni dūmai, dega chekas, stabilumo kontrolė, antipraslydimas. Žodžiu kalėdine egle. Buvo plautas DPF, bet padėjo neilgam. Teko kastruoti (Klaipėdoje kastaracija su softo perrašymu 1200 lt.) Beje mašina Corola Verso 2006 m., D-CAT 130 kw. .
Bandyk šokt į autostradą, 2500aps/min. važiuoti kol užges chekas arba tos minėtos lemputės. Gal galutinai nėra užsikišęs ir išsivalys. 
« Paskutinį kartą keitė: Sausio 20, 2014, 15:27:31 pm sukūrė efkisx »
Nesakyk ką man daryti, aš nesakysiu kur tau eiti... ;)

Neprisijungęs tom_cat

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 127
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #349 Įrašytas: Sausio 20, 2014, 15:31:32 pm »
Mano pasatbėjimas - blatus dūmus metė kai iš Statoilo dyzelis, mėlynas - iš Nestes. O juodų dūmų neikada nebuvo nei su DPF nei be DPF.

Neprisijungęs babytė

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #350 Įrašytas: Sausio 20, 2014, 15:34:27 pm »
100% DPF užsikišo. Man lygiai tas pats buvo pavasari. Juodi-mėlyni dūmai, dega chekas, stabilumo kontrolė, antipraslydimas. Žodžiu kalėdine egle. Buvo plautas DPF, bet padėjo neilgam. Teko kastruoti (Klaipėdoje kastaracija su softo perrašymu 1200 lt.) Beje mašina Corola Verso 2006 m., D-CAT 130 kw. .
Bandyk šokt į autostradą, 2500aps/min. važiuoti kol užges chekas arba tos minėtos lemputės. Gal galutinai nėra užsikišęs ir išsivalys.
Tokvila pradžioj irgi galvojo, kad DPF, bet po diagnostikos paaiškėjo tas vamzdelis į purkštuką. O kodėl filtrą plovėt, nebandėt priverstinės regeneracijos? Check'as po vamzdelio pakeitimo rugsėjo mėn. daugiau niekad neužsidegė. galvoju, gal dar ne viskas taip blogai. Degalus pilu tik Nestėj. Pgl patarimus, visada autostradoj laikinai "pakankinu" mašiną iki 3 tūkst apsukų. Aiškino, kad vykstant regeneracijai meta mėlynus/baltus dūmus porcijomis, gali būti jaučiamas trūkčiojimas. Pas mane ištisinė mėlyna uodega.
Bandžiau pasiaiškinti dūmų susidarymo mechanizmą, kodėl ir mėlyni ir juodi susidaro, ir kaip viskas vyksta? Dėl juodų daugmaž aišku, bet mėlyni?Jei kam nesunku gal galit elementariai ir trumpai paaiškint. Ačiū
« Paskutinį kartą keitė: Sausio 20, 2014, 15:38:33 pm sukūrė babytė »

Neprisijungęs efkisx

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 22
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #351 Įrašytas: Sausio 20, 2014, 15:44:28 pm »
Daug rašymo. Čia esu parašęs apie savo Signumo DPF filtro problemą. Susirask mano postą ir manau bus daug aiškiau :
http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=39&t=37785&start=15
Nesakyk ką man daryti, aš nesakysiu kur tau eiti... ;)

Neprisijungęs katana7

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 877
  • Auris touring sports hybrid 73 kW
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #352 Įrašytas: Sausio 20, 2014, 15:50:25 pm »
Tame ir reikalas,kad nedega check'as. Juodus dūmus meta pastoviai, bet tokį kiekį, kad už manęs kiti jaučiasi kaip  "ežiukai rūke", nors variklis ir šaltas. Mėlynus pradeda mesti, kai šiek tiek pašyla variklis.
Vakar išvis įdomiai, autostradoj, net 70 km 100km /h nuvažiavus, variklio temperatūros daviklis nepasiekė vidurinės padalos (normalios darbinės temperatūros), tik pavarius ant 3 tūkst apsukų, sušilo iki normos. O gal čia viskas gerai, juk šaltis -14 ne kasdien būna?
Taip neturėtų būti, man važiuojant magistralę (-13C) variklis iki darbinės temperatūros sušilo per 7-10 km, apsūkos apie 2000 aps/min.

Neprisijungęs babytė

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #353 Įrašytas: Sausio 20, 2014, 15:54:32 pm »
Daug rašymo. Čia esu parašęs apie savo Signumo DPF filtro problemą. Susirask mano postą ir manau bus daug aiškiau :
http://www.opel-klubas.com/forum/viewtopic.php?f=39&t=37785&start=15
ačiū, būtinai paskaitysiu :)

*Taip neturėtų būti, man važiuojant magistralę (-13C) variklis iki darbinės temperatūros sušilo per 7-10 km, apsūkos apie 2000 aps/min.*
Šypsena jau dingsta man nuo veido, matyt, reik laukti naujų nesmagių netikėtumų? Teks atiduot mašiną diagnostikai

Neprisijungęs Andriuxxsss

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 54
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #354 Įrašytas: Sausio 20, 2014, 20:38:07 pm »
ačiū, būtinai paskaitysiu :)

*Taip neturėtų būti, man važiuojant magistralę (-13C) variklis iki darbinės temperatūros sušilo per 7-10 km, apsūkos apie 2000 aps/min.*
Šypsena jau dingsta man nuo veido, matyt, reik laukti naujų nesmagių netikėtumų? Teks atiduot mašiną diagnostikai

Kas liečia sušilimo tai tau pagal viska termostatas yra užsikirtes.  Dar klausimėlis tai jai tau tiek laiko ir atstumo reikia kad autostradoje pašiltu tai kada tau pašyla miesto režimų?

Neprisijungęs Andriuxxsss

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 54
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #355 Įrašytas: Sausio 20, 2014, 20:42:42 pm »
Tokvila pradžioj irgi galvojo, kad DPF, bet po diagnostikos paaiškėjo tas vamzdelis į purkštuką. O kodėl filtrą plovėt, nebandėt priverstinės regeneracijos? Check'as po vamzdelio pakeitimo rugsėjo mėn. daugiau niekad neužsidegė. galvoju, gal dar ne viskas taip blogai. Degalus pilu tik Nestėj. Pgl patarimus, visada autostradoj laikinai "pakankinu" mašiną iki 3 tūkst apsukų. Aiškino, kad vykstant regeneracijai meta mėlynus/baltus dūmus porcijomis, gali būti jaučiamas trūkčiojimas. Pas mane ištisinė mėlyna uodega.
Bandžiau pasiaiškinti dūmų susidarymo mechanizmą, kodėl ir mėlyni ir juodi susidaro, ir kaip viskas vyksta? Dėl juodų daugmaž aišku, bet mėlyni?Jei kam nesunku gal galit elementariai ir trumpai paaiškint. Ačiū

O tau tada kai Tokvila darė diagnostika kokias būtent klaibas metė tau turėjo jie duoti lapa su klaidom ( diagnostikos išspausdinta ataskaita)?

Neprisijungęs Andriuxxsss

  • Jaunesnysis narys
  • **
  • Įrašai: 54
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #356 Įrašytas: Sausio 20, 2014, 21:11:21 pm »
Tokvila pradžioj irgi galvojo, kad DPF, bet po diagnostikos paaiškėjo tas vamzdelis į purkštuką. O kodėl filtrą plovėt, nebandėt priverstinės regeneracijos? Check'as po vamzdelio pakeitimo rugsėjo mėn. daugiau niekad neužsidegė. galvoju, gal dar ne viskas taip blogai. Degalus pilu tik Nestėj. Pgl patarimus, visada autostradoj laikinai "pakankinu" mašiną iki 3 tūkst apsukų. Aiškino, kad vykstant regeneracijai meta mėlynus/baltus dūmus porcijomis, gali būti jaučiamas trūkčiojimas. Pas mane ištisinė mėlyna uodega.
Bandžiau pasiaiškinti dūmų susidarymo mechanizmą, kodėl ir mėlyni ir juodi susidaro, ir kaip viskas vyksta? Dėl juodų daugmaž aišku, bet mėlyni?Jei kam nesunku gal galit elementariai ir trumpai paaiškint. Ačiū

Čia tau tikrai ne Dpf filtro problema jis nebus užsikises.  Kai jis užsikis tai tau mes P2002 klaidos koda ir variklis įjungs avarini režima ir ribos greiti ir apsukas isvis vos vos masina važiuos. 

O Tokvila tau išvalė/pakeitė Dpf filtro slėgio vamzdelį o ne kuro.  Tu vamzdeliu ten yra du ant to Dpf filtro prieš filtra ir už jie nueina į slėgio davikli kuris rodo slėgio skirtuma tarp jų  kuo didesnis skirtumas tuo labiau filtras užsikises o kadangi tau vienas buvo užsineses sodim tai skirtumas buvo gana didelis tai tada tau karts nuo karto uzsidekdavo tos lemputes ir duminimas buvo priklauso jai dar kokiu klaidu priedų nebuvo.  Todėl ir klausiu kokias tau būtent klaidas tada mete. Ten su tuo filtrų yra daugiau ko papasakoti bet pradekim nuo to.....

Neprisijungęs babytė

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #357 Įrašytas: Sausio 21, 2014, 09:58:41 am »
Čia tau tikrai ne Dpf filtro problema jis nebus užsikises.  Kai jis užsikis tai tau mes P2002 klaidos koda ir variklis įjungs avarini režima ir ribos greiti ir apsukas isvis vos vos masina važiuos. 

O Tokvila tau išvalė/pakeitė Dpf filtro slėgio vamzdelį o ne kuro.  Tu vamzdeliu ten yra du ant to Dpf filtro prieš filtra ir už jie nueina į slėgio davikli kuris rodo slėgio skirtuma tarp jų  kuo didesnis skirtumas tuo labiau filtras užsikises o kadangi tau vienas buvo užsineses sodim tai skirtumas buvo gana didelis tai tada tau karts nuo karto uzsidekdavo tos lemputes ir duminimas buvo priklauso jai dar kokiu klaidu priedų nebuvo.  Todėl ir klausiu kokias tau būtent klaidas tada mete. Ten su tuo filtrų yra daugiau ko papasakoti bet pradekim nuo to.....
Ačiū
Jūs teisus, logiškas paaiškinimas. Tokvila per diagnostiką pamatė tik tą vieną klaidą-regeneracijos problemą dėl to vamzdelio. Namuose palikau lapą su klaidos kodu, vakare pažiūrėsiu kas etn įrašyta. Aiškino, kad jei dega check'as regeneracija neįmanoma, nes taip užprogramuota. Sakė kartais padeda gudrybė-atjungi akumą, check'as užgęsta, tada galima bandyti priversti regeneruoti. Dėl DPf filtro, nebūtina jį lupti lauk, padeda skylių jame išgręžimas.
Jie aiškino, kad gal reiktų perprogramuot mano auto kompą, ir nustatyt mažesnį dūmingumą?
Dėl variklio temperatūros, tai pirmas kartas buvo šį savaiitgalį, kad nepakiltų iki normalios. Mieste važiuoju labai nedaug,kokius 7 km, tad negaliu pažiūrėt per kiek sušyla variklis, bet šiltą orą į saloną pučia. Kol nebuvo šalčių, tuos 7 km pravažiavus sušildavo beveik iki normalios tempos.
« Paskutinį kartą keitė: Sausio 21, 2014, 10:09:08 am sukūrė babytė »

Neprisijungęs Saulius SSS

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 2019
  • Avensis 2018 2.0 D4D estate
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #358 Įrašytas: Sausio 21, 2014, 10:23:55 am »
Kas liecia variklio susilima kogero taip ir turi buti. Dyzelis syla letai,o dar lauke salta. Todel ir nebespeja per tuos 7 km susilti.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Neprisijungęs babytė

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 13
Ats: D4D Juodi dumai , traukos dingimas MAF IR EGR VALYMAS.
« Atsakymas #359 Įrašytas: Sausio 21, 2014, 10:36:50 am »
Kas liecia variklio susilima kogero taip ir turi buti. Dyzelis syla letai,o dar lauke salta. Todel ir nebespeja per tuos 7 km susilti.
Taip, 7 km neužtenka,  bet autostradoj pravažiavus 70 km, turėjo sušilt. O sušilo tik kai pavariau ant 3 tūkst apsukų. Kaip ir kažkas sakė, gal buvo užsikirtęs termostatas...kol kas neturiu galimybės dar kartą pravažiuot, pažiūrėt ar kas pasikeitė