Važiuodamas į kalną pastebėjau, kad mano D4D 2.0 avensis mėlyną dūmą metą. Turiu universalą, tai per galinį langą prieš saulutę dūmus nesunku pamatyt, o ir mašinos važiuojančios iš paskos šiek tiek sumažina greitį, kad nereikėtų uostyti. Visa tai įvyko ties ~60km/h bėgėjantis į gana neblogą kalną (Vilniečiams: nuo baltupių stotelės link santariškių Kalvarijų gatve).
Kiek pamenu yra toks paprastas testas: atsuki tepalų kurką ir ją neprisukęs uždedi. Jei ji nukrenta - žiedai (arba cilindrai) yra nusidėvėję labai stipriai ir nieko jau nepadarysi. Atsukau aš tą kurką, tai oro eina lauk tikrai daug (ant laisvų, 750rpm), kurką uždėjus ji labai šokinėja, manau, kad nukristų jei visiškai neprilaikyčiau.
Tikrinau tepalų lygį. Buvo taip, kad prieš 2k km keičiau tepalus į 10w40 (kaip ir visada) ELF'o ir nenutaikiau, užpyliau per daug. Važinėjaus dieną su šiek tiek daugiau tepalų nei max. Sekančią dieną nupyliau iki max (truputuką žemiau). Po 2k km dabar tepalai yra visiškai per vidurį (totali norma). Man tepalai visada šiek tiek degdavo, kas mėnesį (po ~1200km), ar kas du (~2400km) šiek tiek užpildavau.
Mašina važinėjas maždaug 30% laiko mieste, 50% autostradoj (~140km/h, apsukos nemažos būna, pakrauta) ir 20% šiaip keliukais.
Tai dabar turiu aš jums klausimą: kaip jums yra su ta kurka? Šokinėja ji, ar laikos padėta? Variklis pas mane žinau, kad daug nebežada (pravažiavęs 332000 km). Tiesiog visada maniau, kad turbina šiek tiek leidžia, o ne žiedai.
Gal turite kokių patarimų kaip pats galėčiau tiksliau patikrinti kur tepalas dingsta, kas jį degina? Žinau, kad salnikai vietoj, apžiūrėjau.
Redaguoju: klipukas kaip šokinėja:
https://www.youtube.com/watch?v=LE8b3r3-E-E . PVC šlangutė neužsikišus, bet iš ten išeina tikrai maža dalis oro...