Autorius Tema: Prius baterija  (Skaityta 76556 kartus)

Neprisijungęs gator

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 14
Ats: Prius baterija
« Atsakymas #45 Įrašytas: Lapkričio 13, 2017, 21:39:40 pm »
Šiuo metu lyg ir normaliai važiuoja. Tik buvo išmetę įspėjamuosius singalus visus oranžinius ir rankinio stabdžio ženklą bei cypė, pypsėjo važiuojant, tai truputį pagasdino. Bet girdėjau ne man vienai taip buvę. Po to važiavo normaliai. Gal elektronikai kažkas susišvietė. Ir trikampį su šauktuku buvo išmetę anksčiau, bet diagnostika nieko nerado. Daugiau nebemetė, ištrynus klaidą.

Neprisijungęs MindaugasB

  • Vyr. Moderatorius
  • Veteranas
  • *
  • Įrašai: 4200
  • Auris 1.4 D4D | Highlander Hybrid
Ats: Prius baterija
« Atsakymas #46 Įrašytas: Lapkričio 13, 2017, 22:36:55 pm »
Tai gal cia stabilumo kontrole suveike + ABS vaziuojanti jeigu cypsejo ir mete signalus? :D
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Neprisijungęs LM

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 926
Ats: Prius baterija
« Atsakymas #47 Įrašytas: Lapkričio 14, 2017, 10:47:54 am »
Tai kaip padėjo žvakių pakeitimas?
Gator ar rankinį užtraukinėjat?
Man panašiai buvo. Daviau bendradarbiui pervažiuotu su Prius, o jis pasirodo "maniakas" (!?) bandė saulę ant ledo "papiešti" (wow).  Tuo metu buvo žiema. Nieko baisaus neatsitiko, tuo metu. Parvažiavau, o ryte užvedus auto taip skanat užgrojo "lempučių kapela" su cypimu, net užgeso auto.
Kiekiau bendradabį  (wow) (!?) :think: viskokiais gyvūnų vardais išvadinau... bet aišku kalčiausias patsai  :goodboy:  :D
Pamislijau, kad su rankiniu turi būti susiję. Paspaudinėjau rankinį, pavažiavau pirmyn atgal ir viskas pasitaisė. Manau buvo kaladėlės užstrigę. Gali būti ir ten prirūdiję reiktų išvalyti, bet...
... kol kas nieko nedarau, aš nesinaudoju rankiniu. Rankiniu reikia arba pastoviai naudotis arba nesinaudoti visai.
Manau elektronika nedykauna, kažkokia priežasti turi būti. Bet kaip sakoma "geras garsas" visada išlenda...

Neprisijungęs gator

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 14
Ats: Prius baterija
« Atsakymas #48 Įrašytas: Lapkričio 14, 2017, 21:17:52 pm »
Vaziuoja lyg ir ok viskas, sąnaudos dabar 7,2 :(. Bet kiek žiūriu statistika viskas dėl primųjų 5 min ir kartais kai tenka sukt ratus dėl parkingo pradeda ryti. Sakė dėl pasilpusios baterijos, daugiau gal kuro naudoja krovimui, ji sunkiau kraunasi. Panašu, kad kuro sąnaudos didelės dėl to ir dėl kondiškės kai įjungiu (nors dbr apie 19 laikau). Nes statistiką kur rodo kas 5 min, tik pradžioje maximumas, vėliau daugiau mažiau 5 litrai.

Neprisijungęs LM

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 926
Ats: Prius baterija
« Atsakymas #49 Įrašytas: Lapkričio 15, 2017, 08:33:31 am »
O kas nustatė, kad baterija "nusilpusi"?
Siūlė remontuoti :think:?
Kad manau panašios sąnaudos ir pas kolegas, kurie mieste bet trumpesniais atstumais važiuoja. :think: Atvažiuoja iki taško B ir užgesina variklį. Paskui po darbo, kitų reikalų ar mokslų vėl vakarop važiuoja iki taško A.  Kiek km nuvažiuojat iki užgesinimo? Kaip mieste ar paskui dar važinėjat?
Gal dar kažkas patikslins savas sąnaudas duotuoju momentu, panašiomis sąlygomis...
Pas mane vidutinės šiuo metu 5l/100km, bet aš nuvažiuoju 35km (dauguma užmiesčiu) iki darbo ir stovi "nutrenkas" auto iki vakaro. Paskui vėl vakare 35km namolio.

Neprisijungęs LM

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 926
Ats: Prius baterija
« Atsakymas #50 Įrašytas: Lapkričio 15, 2017, 10:08:25 am »
Gator, užsipilam pilna baką benzinos, nuresetinam vidutines sąnaudas, išvažinėjam visą benziną, tada pažiūrom vidutines sąnaudas  (H-)  :smoke:

Neprisijungęs slashas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3080
Ats: Prius baterija
« Atsakymas #51 Įrašytas: Lapkričio 15, 2017, 10:26:50 am »
Pas mane dabar 6.2 100% važiuojant Vilniaus mieste 11km atstumu.

Neprisijungęs Fatmann

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 111
Ats: Prius baterija
« Atsakymas #52 Įrašytas: Lapkričio 15, 2017, 11:26:08 am »
Dabar 6,4 l/100 km, rytas-vakaras Vilniaus spūstyse, ~6 km pirmyn ir tiek pat atgal.

Tačiau svarbiausia, kad PRIUS'UI PRAKTIŠKAI NUSIŠVILPT, KOKIA YRA BATERIJOS LIKUTINĖ TALPA. Nuoširdžiai tingiu aiškinti visą teoriją, bet esmė tokia - moduliai turi būti visiškai mirę talpos atžvilgiu (turi būti likę mažiau nei 40 proc. pradinės 1,3 kWh talpos), kad tai pradėtų įtakoti degalų sąnaudas.

BMS'ui svarbu, kad nebūtų didelių įtampos skirtumų tarp 14 blokų; juos aptikus, prietaisų skydelyje iškart pasitinka raudonas trikampis.

Neprisijungęs LM

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 926
Ats: Prius baterija
« Atsakymas #53 Įrašytas: Lapkričio 15, 2017, 13:12:36 pm »
Slashas ir Fatmann važiavimo įpročiai kažkiek kitokie nei su įparastiniu automobiliu? Ar važiuodami nelabai paisot...

 :think: taip išeitų pusė celių turi būti "blogos" kad atsirastų raudonas šauktukas?
Jeigu tik kelios celės išsikrovę tokiu atveju dar nerodo pavojaus?
O tik benzinu važiuoti sistema leidžia? Ar mirus baterijai ir Prius'ui kaput  (H-)

Neprisijungęs Fatmann

  • Pilnavertis narys
  • ***
  • Įrašai: 111
Ats: Prius baterija
« Atsakymas #54 Įrašytas: Lapkričio 15, 2017, 13:50:50 pm »
Dabar važiuoju, kaip leidžia eismo sąlygos. Vasarą pamėgindavau kartais hypermile'int.

Ne, užtenka vieno blogo modulio (ne celės, nes modulį sudaro 6 celės, bateriją - 28 moduliai, sujungti į 14 blokų), kad įsižiebtų raudonas trikampis. Čia kaip grandinėje jos stiprumą lemia silpniausioji grandis.
"Blogas" modulis nereiškia tik sumažėjusios talpos. Kaip "blogą" modulį Prius'o ECU traktuoja tą, kurio įtampa naudojimo metu krenta labiau nei kitų.
Žinoma, gebėjimas išlaikyti įtampą tiesiogiai susijęs su talpa, bet kompas stebi tik įtampą.

Prius'o degalų sąnaudos GALI padidėti dėl išaugusios vidinės modulių varžos - kuo ji didesnė, tuo sunkiau bateriją įkrauti ir tuo mažesnę įkrovos/iškrovos srovę ji gali atlaikyti. To pasekoje privalo dažniau dirbti vidaus degimo variklis ir padidėja benzino suvartojimas.

Paprastai įmanoma judėti su degančiu trikampiu, bet į ratus perduodama tik nedidelė sukimo momento dalis, tad progresas būna labai lėtas.
Visai be baterijos Prius nevažiuoja. 

Neprisijungęs LM

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 926
Ats: Prius baterija
« Atsakymas #55 Įrašytas: Lapkričio 15, 2017, 14:27:26 pm »
 :think: jooo (H-)
 :D laikiau celes ir modulius tuo pačiu daiktu  :goodboy:
Tai baterijos remontuojamos (keičiamos) atskiros celės moduliuose?
Kažkas forume minėjo kad 1 cele 35eur? Tai 1 modulis 6x35= 210eur;14x210=2940eur :smoke:
Ar nebūtinai modulio visos celės turi būti keičiamos?

Neprisijungęs Venza

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3856
Ats: Prius baterija
« Atsakymas #56 Įrašytas: Lapkričio 15, 2017, 14:41:58 pm »
 Galiu visa baterija uz 350eur parduot  ;)
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Neprisijungęs slashas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3080
Ats: Prius baterija
« Atsakymas #57 Įrašytas: Lapkričio 15, 2017, 14:48:27 pm »
Slashas ir Fatmann važiavimo įpročiai kažkiek kitokie nei su įparastiniu automobiliu? Ar važiuodami nelabai paisot...

 :think: taip išeitų pusė celių turi būti "blogos" kad atsirastų raudonas šauktukas?
Jeigu tik kelios celės išsikrovę tokiu atveju dar nerodo pavojaus?
O tik benzinu važiuoti sistema leidžia? Ar mirus baterijai ir Prius'ui kaput  (H-)
Važiuoju belekaip, nežinau kas tas yra glide slide dive ir t.t. :)

Neprisijungęs LM

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 926
Ats: Prius baterija
« Atsakymas #58 Įrašytas: Lapkričio 15, 2017, 16:48:34 pm »
 ;)
Galiu visa baterija uz 350eur parduot  ;)

 Ačiū ačiū
(y), bet dar nereikia  :think: tfu-tfu...

Neprisijungęs slashas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3080
Ats: Prius baterija
« Atsakymas #59 Įrašytas: Lapkričio 15, 2017, 16:50:01 pm »
Tiesa pas mane kondicionierius niekad neišjungiamas ir temperatūra 21.