Padėkit išsirinkti

Pradėjo hobbit, Gegužė 30, 2011, 16:02:10 PM

« ankstesnis - sekantis »

Saulius SSS

#45
Visų pirma jeigu mašina stovi pas dilerį,nereiškia,kad ji iš ten ir pirkta. Nesu tikras,bet man atrodo,kad 2005 metais Sovli Šiauliuose dar nebuvo (gal klystu). Patys dileriai bendradarbiauja su užsienio dileriais ir būna,kad parveža daužtas mašinas ir jas tvarko pas save. Aišku,kokybė ne garażiukų. Bet kokiu atveju mašiną reikia tikrinti lygiai taip pat ,kaip ir turguje. Nepasiduoti vadybininko kerinčiai šypsenai ir įvaizdžiui,o mąstyti savo blaivia galva. Jų darbas yra įkišti mašiną,tik brangiau,negu,kad  galima rasti ilgiau paieškojus. Tikrai išlenda karts nuo karto neblogi variantai.Aš nesu prieš atstovybes,tik noriu patarti,kad nepasitikėti aklai.
Dabar apie kondicionieriu. Supratau,kad pasiskaičiusi forume, susidarėt nuomonę,kad visa  tai  nesunkiai galima pakeisti į klimatroniką. Nė velnio nėra lengva. Forume dar nė vieno nebuvo,kuris ryžtūsi tam žygdarbiui. Patikėkit,arba perkat paprastą ir žinot ,kad taip ir bus ,arba tada ieškotės iš kart su klimatroniku.
  O šita nuoroda,ką aš žinau,plika kaip barabanas. Nepamirškit ,kad mašiną kažkada reikia dar ir parduoti. Ir patikėkit perka mieliau ,kai yra geresnė komplektacija. Kas liečia ridą: jei rida tikrai 200k tai dar mašina  neturėtų būti nudrožta.
Maždaug taip...
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

naujas32

tegul pirkeja paraso kokia max suma gali skirti auto. Tikrai atsiras kas kazka pasiulys

Donis7

Mano avensis iš dilerio. Kol kas tik geri atsiliepimai. Žinoma, mokėjau daugiau nei turguje, bet buvo ir garantija duota, ir visa dokumentacija už mane sutvarkyta (priregistruota, TA pravaryta) nemokamai. O ir auto visai neblogame stovyje.

Bemsas

Dileris negali parduoti masinos su pasleptais defektais, nes per teisma galima labai lengvai pakeisti masina atgal i pinigus :) . Perkant is turgaus to padaryti neimanoma.

Mrs.

Suprantu LT auto rinką. Stebuklų nesitikiu - maža rida, ideali techninė būklė, pilna komplektacija ir net kaina "protinga" (t.y. maža)...  :goodboy: Nesibaiminu silpnų "pabučiavimų", buvusių nubraižymų ir t.t. Aukoju net pilną komplektaciją. Patys eksploatuojam mašinuką, paimtą iš salono. Per tą laiką įvykių buvo ne vienas - pakeisti abu bamperiai, priekinis šildomas stiklas, prieš kelias savaites pilnai keista sankaba, neskaitant kt. mažmožių - pravažiuota 200 000. Sankabos remontas, bent jau man pačiai asociacijuojasi su prasidedančiais "nesusipratimais", kurių ateityje bus daugiau, nei mašina važinėjant pirmus kelis metus... Panašaus stovio norėčiau ir kito mašiniuko - suprantu, kad auto bus nenauja ir nenumatytų išlaidų atsiras. Kiek jų bus daug - čia jau mano loterijos bilietas :) Bet nenoriu nusipirkusi auto ir pakeitus tepalą (ką, kaip suprantu, būtina padaryti, įsigijus dėvėtą automobilį) sulaukti siurprizo, t.y. "parėjusio" variklio, išgydyto "daktariuku", kas reikštų, kad pinigus sumokėjau, praktiškai, už kėbulą  :A Čia jau būtų ne loterijos bilietas, o konkretus išmaudymas vidury baltos dienos...

Pinigų šiam reikalui skiriu 10 000 - 11 500 Lt. Max 12 000 Lt. Reikalavimai, kad mašiniukas būtų nuo 2005 m. (t.y. turėtų naująsias groteles). Visa kita derinama - neprisirišusi nei prie konkretaus variklio, nei konkrečios pavarų dėžės, nei komplektacijos. Svarbu, kad būtų techniškai tvarkinga ir per artimiausią savaitę-mėnesį-pusmetį neišlystų pardavėjo užslėpti rimti defektai, nepriklausantys nuo mano važiavimo ar realios auto ridos. Smulkūs defektai, leidžiantys mašiniuką eksploatuoti jau po įsigijimo dienos neturi reikšmės (nežymūs pabraižymai, įlenkimai ir nežymūs tech.defektai, reikalaujantys minimalių išlaidų).

Beje, dėl klimatroniko. Tik kaip pavyzdį pateikiau, kas šovė į galvą, chatinant. Pradėjus auto paiešką, vienas iš pagrindinių kriterijų buvo klimatronikas. Bet beieškant realios auto, nusprendžiau jį paaukoti vardan metų (t.y. grotelių). Be to, kaip suprantu bent jau tas "plikas" mano nužiūrėtas auto su 1.4 dyzeliniu varikliu + automatu, net "nepavežtų" tech.pusės "tiuningų".

Ai, dar apie Sovli. Tiksliai žinau, kad jie parduoda ne tik LT eksploatuotus, bet ir parvarytus auto - yra kitas panašus mašiniukas, kur rašoma, kad jis LT nebuvo eksploatuotas. Kad oficialūs dileriai pardavinėja parvarytas auto, perskaičiau ir šiame ar kitame forume.

ToyotaClub

#50
iki 2005 gal gal manau. Ir plika. Uz tokia suma stebuklus tikrai manau nerasit. Gal klystu. Cia manau del gedimu ziurint kiek jus pravaziuojat. Kitas km prasukti gali per puse metu, kiek kitas prasuka per menesi. Kaip pvz per du menesius as asmeniskai prasukau 4000 km. Tai jei jum tinka solvi, komplektacija nesvarbu, tai ko sukti galva imat ziurit ir perkat. Geriau nei is turgaus pirkti su nezinia koks stovis.


O ka jus turit omeni tech puses tiuningo?:)
Toyota Klubo Forumas: ToyotaClub.lt/forumas

Saulius SSS

Bandau ponia Mrs spėti,pirma Jūsų šeimos mašina fordas?
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

MindaugasB

Citata iš: Mrs. Įrašytas Rugpjūtis 03, 2014, 16:47:17 PM
Skaitydama šį forumą ir kartu googlindama, kaip tik nesenai radau 1.4 D4D+ automatą (ar pusiau automatą  :think: t.y. MM dėžė) automobilį turinčio savininko palankų atsiliepimą.

99% kad komentaras buvo mano. Skirtumas toks, kad mano automobilio rida vakar po keliones perkope 58 tukst. km odometre. Tai mano MMT deze dar nesuges beveik puse tiek. Jeigu neaktualus automatas (kitiems jis butinas), ieskokit su mechanine deze. Ramiau gyvensit :)

Ir, Gerbiamoji Mrs., baikite automobili vadinti mašiniuku. Turite du vaikus, vyra, bet neisaugote is supermamos forumo lygio :) "Automobilis", "masina", galiausiai "tačkė" jeigu sinonimu truksta, bet baikit su tuo mašiniuuuuukuuuu :D
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Mrs.

Bandysiu nenaudoti panašių sinonimų, MindaugaiB  :D

Pasiskaičius forumą jau beveik "atšoka" fantazija susirasti bent padorų mano akimis auto su norimais išleisti finansais, nes Corolla jau beveik tapo mano įgeidžiu, nors pirmas šią mintį pakišo vyras. Leisti daugiau - nesiruošiu.

"Tech. pusės tiuningas" - klimatronikas, rūko žibintai ir t.t. Kas "eina" ant elektronikos.

Suprantu jūsų pašaipą, bet tenka nuvilti - ne prabangus auto, bet reali Subaru Impreza 2008 m., su kuria vidutiniškai per mėnesį pravažiuojam 2500 km. Prieš tai turėjom Mazda (pirkta iš turgaus ir labai sėkmingai) - nusivilti japoniška kokybe neteko.

Klausimas. Kaip suprantu, ne vienas jūsų verčiatės auto verslu. Gal vis gi turite pažįstamų Kauno autoturguje? O gal net atsiras ten prekiaujančių? Norėsiu išgirsti nuomonę (subjektyvią, tik ne iš karto atgrąsančią nuo pirkimo  :D ) dėl vienos Corrolos, kuri dabar aiškiai matau, kad buvo daužta. Vėliau bandysiu įkelti nuotrauką ir savo įspūdžius apie ją (nes aprašymo nerasta ir praktiškai nereikia). Bus padedančių?

Būtų įdomu ir plačiau išgirsti apie pusiau robotą, kad galutinai atsisakyti nuo minties jį įsigyti.

Saulius SSS

Sorry,čia tikrai ne pašaipa. Keitėt tą ,aną... Tiesiog iki šiol galvojau,kad priekinį šildomą stiklą  (pilnai visą,ne tik apačią) turi tik fordas. Tai dėl to dariau tokią prielaidą.
Ne visada sakyk ką žinai,bet visada žinok ką sakai

Mrs.

Pasiklausiau vyro - tik apačia. Tik pamenu, kad ilgiau laukėme, nes dėjome originalų, kad nebūtų vėliau problemų dėl šildymo. Pati į servisą nevariau, niunasų nežinau. Ir, apskritai, iki šiol stengiausi mažiausiai tokiais dalykais domėtis, nes, mano nuomone, auto, technika - vyrų reikalas. Todėl net stebiuosi, kad apskritai taip įsijaučiau į auto paiešką ir info ieškojimą  :think:

MindaugasB

Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Mrs.

Na, štai - Kauno turgus. Apžiūrėta Corolla:


Visa turima info, kuri kaip apžiūrint pasirodė, dar ir klaidinga. Markė ir tel. tikri  :D O šiaip tai 2005 06 1.4 D4D su mechanine pavarų dėže:


Papildoma info iš tech.paso - Lietuvoje puse ar pusantų metų (nebepamenu) (suprantu, kad jau vien tai nieko gero nežada). Iš pardavėjo, kuris pasirodė l.nekalbus ir reikėjo informaciją pešti už liežuvio (nors iš pažiūros jis net l.komunikabilus) - mašina lyg (...) jis pats važinėjęs, suformuotas ir toks įvaizdis: nugertas gaivaus gėrimo butelis, tai viekur tai kitur mėtosi lietuviškos monetos, salonas, nors ir tvarkingas, neišblizgintas (žvyro, smulkių šiukšlių yra, net ir ant galinių sėdynių), į aikštelę atvaryta  prieš 2 dienas nuo mūsų apžiūros. Prieš tai važinėjo moteris  (!) (taip ir neišku tiksliai, kas vis dėl to ja važinėjo :%-} ) Raktelius mums perdavė ne jis pats, o kolegos, kurie iš kart atvažiavo su auto ir jungė laidus, nes akumas išsikrovęs. Vyras pirmas bandė vesti - nepavyko (nebepamenam, ar jau buvo laidai uždėti), dar kartą - ne, užvedė pardavėjo kolega (gal ir gazas buvo panaudotas). Tas iš karto nepatiko, nes skaitėm, kad užsivesti turi iš pat pirmo karto (vėliau bandytai Corollai problemu nebuvo, nors iš glušiako išėjo lengvas pilkšvas dumelis - gal nuo stovėjimo (?) ). Vėliau variklis dirba gražiai. Atsukus variklio dangtelį, garavo kažkoks dūmelis (dyzeliams taip būna ar jau rodo problema?; jei taip, kiek rimtą?). Po varikliu (kažkur priekyje, negaliu tiksliai pasakyti) lyg ir buvo kažkokia nedidelė balutė; vėliau ją užmiršome sužiūrėti... Bandom toliau - durelės visur užsidaro lengvai iš pirmo karto, t.y. geometrija lyg ir nepažeista. Sankaba girgžda (kažkuriai mūsų mašinai taip yra buvę; pasak mano vyro, kuris, žinoma, ne automechanikas, važiuoti pradžioj galima); blogiausiu atveju, jos pilnas pakeitimas originaliomis detalėmis pas Vovką kainuotų apie 1000 Lt + išlaidos iki VLN. Trauka yra (kaip minėjau, vyras net buvo nustebęs, kad pakankama), stabdo gražiai (kiek teko išbandyti trumpame važiavime po aikštelę). Atsisveikinant pardavėjas jau ly ir komunikabilesnis pasidarė: "Signalizacija (mano pastaba: gal ir kažkokia krūtesnė kaip pas Indifference) nei iš šio nei iš to pradeda kaukti, lyg tai gali būti susiję ir su akumo iškrovimu lyg signalizaciją reiktų panagrinėti, kad to nebūtų; mašina, aišku, kosmetiškai padažyta - važinėjo moteris, buvo brauktas keleivio šonas mano pastaba: greičiausiai ten ir buvo dažta". Nuolaidą gan sparčiai sutiko pritaikyti 200 EUR, su didesne lyg ir sutiktų, bet auto į aikštelę atvežta nesenai. Beje, nueinant vyras atkreipė mano dėmesį į kapoto tarpus (auto d.p. jie buvo normalūs, k.p. įtartinai platesni ir lyg ėjo trapecijos pagrindu link vairuotojo stiklo.

Kompletacija, aišku, plika, dar ir be lietnykų, kaip tokių metų mašinai... Spalva - šaldytuvo; o tai reiškia vienam privalumą, kitam trūkumą  :D Po tiek info, kiek gavau pastaruoju metu, net nesitikiu, kad ji bus nedaužta... Svarbiausia, kiek stipriai... Ir kaip kokybiškai bus suremontuota (molį ant jos lengva drėbti - pati balta). Ženkliukų po posūkais nėra - beveik neabejotina, kad dažyta ir nemažai (gaila, kad tik tą foto turiu, nors ne problema pasidaryti naujų, jei ji dar stovi). Rida nežinoma, bet kaip suprantu, Corollos motoras ir 500 000 gali atlaikyti (skaičiau forumą sąžiningai, nors dar nepabaigiau...  :D) - negąsdina. Svarbiausia, kad tai nebūtų frankenšteinas ar auto su užkalusiu varikliu (ir/ar, mano galvai nesuprast ar čia prie to paties, kad tvarkoj būtų variklio galvutė ir nereiktų iš kart po pirkimo keist purkštukų komplekto - kas reikštų, už ją sumokėti dvigubai...).

Galima išgirsti kas mažų mažiausiai jai gali būti nutikę (tik negąsdinkit, paranojos nevarykit, pakankamai prisiskaičiau anoj temoj - užuojauta tau, Indifference  :goodboy: :D). Jei trūkumai daug maž pataisomi, gal atsirastų kas iš forumiečių Kaune ar pro Kauną varinėjat mašinas, jas remontuojat, t.y. kas galėtų padėti skvarbiu erelio žvilgsniu peržvelgt šią auto, jei ji dar ne pas kazachus? :bow:

MindaugasB

2013 m. balandzio 11 d. rida fiksuota buvo 170 tukst. km.

Jeigu cia 1.4 tai ten turetu buti ne mechanine, o MMT deze. Nes kalbi apie mechanine, o veliau rasai apie sankabos keitima pas Vova. MMT (robotas) ir mechanine nera vienas ir tas pats dalykas.

Smagu, jog aiksteleje dvi dienas stovi ir jau akumas nusedes :D   

Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Mrs.

#59
Aš - žalias lapas su stažu, kuri kartas nuo karto važinėja mechanine pavarų dėže (1...5+R). MMT, t.y. pusiau robotas kuris yra Corollose, kaip suprantu yra čia:
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-corolla-1-4-l-hecbekas-2005-dyzelinas-3680140.html

Ar ne? MMT ar pilnas automatas?

Ažiūrėtoje buvo mechaninė (1...5+R). Kitame forume (turėčiau pabrėžti, kad ne supermamoj  :-] o automobiles.lt) skaičiau, kad pardavėjai dažnai įkiša pridususį akumuliatorių, kurį reikia keisti tik nusipirkus auto. Todėl ne keista pasirodė, kad čia jis buvo visai nudusęs  :think: Dar turint galvoje šiokius tokius nesusipratimus su signalizacija, nors tai sukėlė abejones ar įmanoma ją sureguliuoti (ką reikėtų padaryti, pasak, pardavėjo), jei ji nuolat iškrauna akumą, t.y. ar nereiks keisti akumus kone kasdien, kol bus atrasta "bėda"...

O ką jūsų nuomone tai galėtų reikšti? Pasitikikėjimo pardavėjas tikrai nesukėlė, jau turint galvoje melą apie motoro galingumą ir metus, bet...