Automatas, persijungiant begiams sutrukcioja, net bisky pristabdo masina.

Pradėjo Tiutis, Lapkritis 22, 2013, 11:35:02 AM

« ankstesnis - sekantis »

Venza

 Automato nuo 2006m pavaru perjungimo svirtis kitokia.Tu parodei senesnio modelio.
Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Bemsas



MindaugasB

Citata iš: Venza Įrašytas Lapkritis 24, 2013, 22:33:41 PM
Automato nuo 2006m pavaru perjungimo svirtis kitokia.Tu parodei senesnio modelio.

Teisingai, Venza. Atsiprasau, pamirsau i metus paziureti :)
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Venza

Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

Tiutis


Tiutis


Venza

Gimes ilsetis,bet priverstas dirbti...

MindaugasB

Citata iš: Tiutis Įrašytas Lapkritis 25, 2013, 09:14:32 AM
Taigi automatine greiciu deze MMT. Nu tai kas galetu buti?

MMT nera automatine deze, bet tiek tos. Tegul keicia sankaba. Pas Vova 1000 lt su darbais + originali sankaba. Jau aptartose temose daugiau info yra.


http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,4111.0.html
Citata iš: Venza
Ir nesvarbu,kad Toyota dyzeliai pripazinti nevykusiais ir ju gamyba nutraukta,bet vistiek tikro lietuvio masina pilkas dyzelis

Tiutis


Bemsas

Citata iš: Tiutis Įrašytas Lapkritis 25, 2013, 16:08:00 PM
Nu kaip nera...Yra ir triptronikas ir automatas...

Tiptronikas ir automatas neturi sankabu - ten automatai su Hidrotransformatoriais. MMT -automatizuota mechanine deze. Sankaba vietoj vairuotojo maigo motoriukas. VW turi irgi neautomata - DSG. "Neautomatines" dezes vadinami ROBOTAS

melrunas

   Jei mašina su MMT dėže persijungiant pavaroms tamposi, iš antros persijungus į pirmą pavarą  ir staigiai akseleruojant jaučiasi smūgiai (sutrukčiojimai) reikia padaryti kalibravimą (inicializaciją) jūsų auto MMT dėžei. Dar kitas "gedimo" požymis - mašina pradedant važiuoti, .t.y. atleidus stabdžio pedalą nejuda iš vietos.
    Autotoja prieš metus tą padrė už 150 lt. Dar pasakė, kad reikia keisti kožkokį elektros bloką, kuris duoda impulsus MMT perjungti pavaras. Po kalibravimo važiavimas tapo nuostabiai malonus, pavarų perjungimas sklandus, vos juntamas, mašina vos atleidus stabdžio pedalą, be akseleravimo pradėdavo važiuoti...
   Praėjus metams problema vėl pasikartojo, bet kalibravimą nusprendžiau pasidaryti pats, nors labai bijojau blogų pasekmių, nes dileris prigasdino, kad net jiems gali nepavykti kalibravimas, gali tekti keisti el. blokus, kas atsieina nepigiai...
   Surizikavau...padariau kaip siužete, kas nemoka rusų kalbos galėsiu išversti :)

    Процесс инициализации MMT


  Pavyko, vėl pavaros jungiasi sklandžiai ir važiavimas tapo malonus...tikiuosi informacija bus naudinga.Šiaip internete šios info pilna.

Bemsas

Jei sankabos diskas prie pabaigos - joks kalibravimas nepades. As irgi bandziau regulioti, bet sankaba vistiek blogai veike, buksavo. Viskas pasibaige keitimu. O problema dar tame, kad pati MMT deze degina sankaba :)

melrunas

tai kai buksuoja viskas aišku, čia pigiausias remontas, nes sankaba ten, smagratis kiek man žinoma paprasti, bet pas temos autorių supratau kita problema, mašina pristabdo, nes atsiranda "pauzės" tarp perjungimų pavarų, o tas "pauzes" padeda panaikinti kalibravimas. Ir kaip suprasti pati degina sankabą?

Bemsas

Per kamscius dazniau vazinejant, daugiau nei 40t km nelabai ir laiko. Cia pagal rusu atsiliepimus. Vat VW DSG deze su 2 sankabom visai kitas reikalas.