Toyota Klubas : ToyotaClub.lt
Žalieji => Prius => Prius II (XW20; 2003–2009) => Temą pradėjo: gator Lapkričio 03, 2017, 23:45:08 pm
-
Sveiki,
neseniai nusipirkau Prius, viskas lyg ir gerai buvo. Bet teko susidurti su keleta problemų antrą mėnesį.
- Kartais užeina ir auto trūkčioja kelis kartus iš eilės (būna net kokius 8 iškart).
- Sustojus, išjungus AC, baterija neišsikrovus, bet variklis kartais dirba visu pajėgumu ir kurą ryja.
- Kelis kartus antrąjį mėnesį pastebėjau, kad mašinai stovint labai užkyla apsukos (viena idėja buvo, kad kietųjų dalelių filtras valosi).
- Būna, kad labai sunku pajudėti iš vietos (kartais), ypač į kalną (net nedidelį), atrodo net atgal traukia auto (tada ir patrūkčioja kartais).
- Baterija labai greit gali iš pilnos nukrist tiek, kad variklis jau krauna ją. Ar normalu, kad baterija tai pilna, tai vėl tuščia per vieną kelionę mieste? Kažkaip užmačiau, kad žmogus skundėsi, kad per kelionę žemiau 5 bars nukrenta :D , aš tai džiaugčiausi, jei tik iki tiek kristų važiuojant.
Gal su baterija jau prastai... Kaip žinoti, kokie simptomai, kad reikia keisti hibrido bateriją arba 12 V?
Vidutinės kuro sąnaudos 5l užmiestyje, 6.5-7l mieste.
-
Pas prius nėra kietųjų dalelių filtro...
-
Zvakes pakeistos naujomis?
-
Keičiau tik tepalą. Ką rekomenduojat pakeisti nusipirkus naudotą šį modelį?
-
Keičiau tik tepalą. Ką rekomenduojat pakeisti nusipirkus naudotą šį modelį?
Tepalo filtrą, oro filtrą, žvakes.
-
Salono filtra irgi, nes kita tema bus apie rasojancius langus is vidaus.
-
Kai variklis nestabiliai dirba tai sunku anksti spręsti apie bateriją ir apie kuro sąnaudas. Pas tave mieste sąnaudos didelės, bet manau tai ir susiję dėl blogo variklio darbo.
Kaip kolegos sako pirma reiktų pasižiūrėti žvakes, nes labai panašu, kad jos gali būti kaltos dėl trukčiojimo.
O kada tau trukčioja šaltas motoras? Ar jau pašilęs?
Pašilęs ir kažkiek sutrūkčioja prieš užgesdamas... pvz. prie sankryžos.
P.s. ar visada įjungi pavarų svirtį į padėti D? Nes jeigu netyčia įjungsi į B padėtį, tai ir motoras kauks ir lėtai važiuosi.
-
Pas mane dabar kuro sąnaudos 6ltr, bet 100% mieste ir miestas miestui nelygų, aš 80% kamščiuose stoviu.
-
Pas mane dabar 5l, bet aš didžiaja dalį važiuoju užmiestyje, kita dalis mieste. Savaitgalį daugiau miestelį vyksta judėjimas. Veiksmas provincijoje, mažai kamščių ;)
Sąnaudos miesto rėžime iškart padidėja, patampa apie 5,3l nes trumpais atstumais važiuojama. Šaltas variklis. Paskui darbo dienomis aš vėl rezultatus "pagerinu".
Vidutines pasižiūriu pilnai išvažinėjus kuro baką.
Kompiuterio kuro sąnaudų parodymai sutampa su užpilto kuro kiekiu, tai manau kad nemeluoja.
-
Pfff, aš “miestelyje” net su 2.0 bezinininiu avensiu 7.5ltr buvau padaręs, va tau ir didmiesčio skirtumai ;)
-
Čia tokiam"miestelį" kur 70-80k/h važiuojama? :D Vakariniu aplinkeliu.. :D?
Neee pas mane tikrai miestelis, nuvažiuoji kokius 2km, išjungi motorą. Paskui vėl kažkur nuvažiuoji. Ir t.t. Maži atstumai, dažnas užgesinimas. Kai pirkau Prius, buvo daug klausimų kam tau tokia "miesto mašina" tu gi užmiestyje daugiau važiuoji... :think:
Kažkada 1,6l Vektra benzinas vidurkis buvo 7-8l/100km, TDI volvagenas vidurkis 5-6l/100km, Mazda 6, 2D 100kW 5,6-6l/100km.
Su Priusu aš telpu į šiuos vidurkius. Dar net ekonomiškiau važiuoju. Pliusai - benzinas ir automatas. :D
Kitas dalykas - prisidedu prie žmonijos išlikimo, ozono skylės mažinimo ? :D :think:
Minusai- gali būti brangus remontas elektrinės dalies agregatų? Aš tiek sukišau po nedaug į "patikimą"Vektrą, kad ... :think:
Kai bus gedimai tai tada reiks ir sprendimų (H-) ;)
-
Filtrus pasikeičiau, žvakes tada dar nuvešiu pakeist.
Trūkčiojimai įvairiai pasitaiko. Vieną dieną būna, kitą ne, nesuprantu kas lemia. Buvau radus info, kad į kalną su nusėdusia batarke kylant, būna taip, bet buvo man ir su pilna batarke.
Būna viduryje maršruto ir net į pabaigą. Tai manau motoras jau sušilęs būna. Tikiuosi užteks žvakes pakeisti.
Kokį dar servisą atliekat prieš žiemą? Kad ramiau važiuot būtų :)
-
Filtrus pasikeičiau, žvakes tada dar nuvešiu pakeist.
Trūkčiojimai įvairiai pasitaiko. Vieną dieną būna, kitą ne, nesuprantu kas lemia. Buvau radus info, kad į kalną su nusėdusia batarke kylant, būna taip, bet buvo man ir su pilna batarke.
Būna viduryje maršruto ir net į pabaigą. Tai manau motoras jau sušilęs būna. Tikiuosi užteks žvakes pakeisti.
Kokį dar servisą atliekat prieš žiemą? Kad ramiau važiuot būtų :)
Tai gal pas tave trūkčioja kai persijungia režimai iš motoro į baterijos ir atgal arba kartu?
-
Gal. Mane neramina tik tai, kad iš eilės vyksta tas trūkčiojimas - pvz 5 kartai iš eilės. Ir baisu, nes atrodo, kad stabdo auto (o iš paskos visgi kitos auto). Tada dažnai pasirodo net slydimo ženkliukas.
Kiek matau pagal ekraną, tai dažnai persijunginėja rėžimai, bet trūkčiojimas daug rečiau būna, kartais ir visą dieną nebūna.
Pagrinde kiek pastebėjau važiuojant į įkalnę, net ir labai minimalią.
Žvakių keitimas labai paplonins kišenę?
Nusipirkus mašiną, kolkas į ją mažiau nei 100 eur sukišau (tepalai, filtrai). Gal per gerai čia noriu :D
-
Tai nekeisk zvakiu. Ir tepalo nekeisk. Geriau vazinek troleibusu, isvis rupintis automobiliu nereikes ;) (y)
-
Jei matai slydimo indikatoriu, tai pas tave antipraslidimas suveikia, pradžiai slėgį sumažink ratuose iki 2.1bar.
-
Gator susikoncentruok į "trukčiojimus" :think: ;) nes visko pripasakoji ir neaišku kas kaip.
Neskubėk visko keisti aklai, nes taip gali prikeisti ir ko reikia ir ko nebūtinai kas susiję su konkrečia problema.
Žvakių pakietimas ir gali kainuoti... 100EUR (H-)
Kaip suprantu trukčioja kada važiuoji į kalną, kai daugiau paspaudi "gazą"? Kaip ir trūksta galios, auto pradeda stoti, kaip net ir gesta?
Tai gali būti ir žvakės, gali būti ir su kuro padavimu ir išpurškimu susiję.
Pabandyk kur atokesnėje ar laisvesnėje vietoje važiuojant staigiai nuspausti "gazo" pėdalą iki dugno. Padaryk taip kelis kartus. Ar auto greitai sureguos ar pradės "dusti" ir trukčiuoti.
O jokių signalinių lempučių neužsidega, kai taip pradeda trukčioti?
-
Užsidega tik slydimas, kai trūkčioja. Išbandysiu pagazavimus :)
Dėkui, troleibusu nenoriu važinėti. Rūpintis auto noriu, todėl ir į forumą atėjau.
Tiesiog labai mažai žinių apie hibridinius net tarp mano draugų, kurie šiaip mašinas išmano, bet su hibridais neturėjo reikalų.
Todėl man įdomu pagrindiniai tipsai, patarimai, kurių pagalba džiaugsiuosi mašina ilgai.
Planuoju į servisą nuvaryti, bet norėtųsi žinot bent ką sakyti, nes tikrai dar nesuprantu apie šią auto daug, bet noriu suprasti.
Gal galit rekomenduoti ir patikimą servisą?
Dėkui už visus patarimus
-
Latransa, Konstitucijos pr.
-
Gator,
O nesutapo trukciojimai su ratų pakeitimu? Tiksliau po ratų pakeitimo? Ratų varžtai neatsilaisvinę netyčia...
Nes tas praslydimas tai stabilumo praradimas. O kaip jis gali būti susietas su variklio trukčiojimu..?
-
Gator,
O nesutapo trukciojimai su ratų pakeitimu? Tiksliau po ratų pakeitimo? Ratų varžtai neatsilaisvinę netyčia...
Nes tas praslydimas tai stabilumo praradimas. O kaip jis gali būti susietas su variklio trukčiojimu..?
Gesina juk akseleratoriu ir trukcioja... man panašiai būdavo su 2.9 bar kuriuos siūlo Toyota, o padangos ir taip pakankamai kietos, tai šokinėji per nelygumus ir suveikia antipraslidimas ir “užsmaugia” akseleratorių.
-
Man kartais sumirguliuoja praslydimas, kai per greičio apribojimo kalnelius važiuoju. Gal kiek per greitai šoktelnu... :think: Bet tai vyskta lėtai važiuojat, kad dantys neišbyrėtų (+) Aš laikau padangose apie 2,5bar. Gal nerekomenduoja 2,9. Priuse ar ne 2,4-2,6 lyg ir? :think:
Kitais atvejais kol dar neslidu, šaip sau nesuveikia praslydimas lygiu keliu važiuojant.
Žvakės jeigu jau neveiktų tai neveiktų... Dabar lyg ir sako, kad kartais visą dieną nebūna trukčiojimu... variklio aukštos apsukos... nėra traukos... galima teigti kad sankaba "subuksuoja", bet kad Priuse jos kaip po tokios nėra...
Gal vertėtų pasitikrinti tepalo lygį transmisijoje..? :think:
-
Ir spalį trūkčiojo, tai dar su senom padangom.
Kiek pačiai ėjo skysčius tikrinau (stabdžių, aušinimo, tepalų)
-
Tepalas pavarų dėžėj (transmisijoje), reikia duobės arba keltuvo kad pasižiūrėti ar pakankamai tepalo.
Manau pati jūs nevarkit. Gal draugai ar kolegos gali pagelbėt arba nuvažiuokit į rekomenduotą servisą ir paprašykit, kad pažiūrėtų žvakes ir tepalą transmisijoje. Pasiimkit kokį bičiulį dėl kompanijos jeigu, bijot kad servise "priburs".
Spėlionės kas gali būti ar nebūti nieko neduoda, reikia konkrečiai pasižiūrėti auto.
-
Pusę nakties nemiegojau :think: ;) Gator "auto remontavau" (H-)
O važinėjant posukiuose nesigirdi jokio traškėjimo ?
Turiu dar minti dėl pusašio guolio "grantos" :think:
Nes kažkaip... traukos nebuvimas..., variklio aukštos apsukos, sunkus pajudėjimas iš vietos...
-
O aš įtariu ABS daviklio bėdas, nes jai antipraslidimas dažnai veikia, reiškias arba automobilis kreivas arba kompas mato nevienodus ratų apsisukimus ir antipraslidimas dusina variklį
-
:D Dėkui už visų patarimus, manau kažkas iš tų dalykų ir bus. Tai paprašysiu, kad būtent į tai atkreiptų dėmesį. Ir po to parašysiu, kas pataikė ;)
-
Šiap "mielas" galėtų pakomentuoti. (H-) Pas jį su ABS buvo reikalų. Bet jie ten su "Bemsu" perėjo į XXII level'į ir problemą sulikvidavo :goodboy: Nors jis (Mielas) gal dabar dar džiaugiasi :smoke:
-
Pažiūrėjo automobilį šiek tiek. Žvakės jau pasidevėjusios, bet dar nebaisios. Pakeitė. Sakė nedaug kainuoja, tai tikiuosi geras įsuko :D . Tepalo yra. Tikrino klaidu nėra, sakė gal batarkės kokią celę jau reiks keist, ji prastai jau kraunasi.
Pasivažinėsiu dabar su pakeistos žvakėm, žiūrėsiu kas kaip. Bandžiau gazą nsupaust iki galo, tai nedūsta, nerauna labai iš vietos,bet netrūkčioja. Reiks pabandyt įkalnėj.
Ir nervina mane, kad girgžda :D
-
Turėjo įdėti iridium žvakes. Kaina gal nuo 10 iki 20eur/vnt.
40-80eur žvakės + pakeitimas, tai pigu ar brangu :think:
Priuse dažnas užgesimas-užvedimas todėl žvakės turi daug darbo. :think:
Esmė ar dabar variklis netrukčioja?
O kur girgžda? Iš kur tas girgždėjimas sklinda?
-
O kur girgžda? Iš kur tas girgždėjimas sklinda?
Sankaba išminant girgžda :D
-
Čia ne tik pas Avensis?
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Čia ne tik pas Avensis?
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Ne, Prius irgi girgzda sankabos pedalas.
-
Pas mane trukcioja mazdaug 1-2km iveikus prie sankryzos, poto uzgesta, dar nuo silimos kiek uzdejas priklauso pastebejau, ir saltu oru, vasara retokai, po 5km vaziavimo dar trukscioja sustojus?
-
Sankaba išminant girgžda :D
:smoke: na jeigu tas girgždėjimas susijęs pajudant pirmyn-atgal, tai ten nesankaba ;) girgžda "kreipenčiosios". Jose ten purvo, drėgmės ir rūdžių t.t. Reikia išardyti praktiškai "stabdžius". Išvalyti, sutepti ir dingsta girgždėjimas. ;)
Jiegu čia apie "tą girgždėjimą" kalbam :think:
-
Jeigu erzina "šis girgždėjimas" manau per metus bent 1 kartą pvz. pavasarį po žiemos procedūrų pravartų pasidaryti tokį "tiuninga" :D
Išbandyta ant savęs, t.y. ant Priuso :goodboy:
-
Prie to pačio.
1. Ar kažkiek pašildote variklį prieš važiuodami, čia ryte iš po nakties :think:
2. Ar įjungiant transmisijos svirtelę i D ar R padėtį jaučiamas švelnus įsijungimo stuktelėjimas ar praktiškai nejuntamas? Pas mane kartais jaučiamas tas įjungimo momentas, toks "dunktelėjimas". Ypač jeigu auto ilgiau pastovėjęs. Gal kartais "atmestinai" nuspaudžiu pėdalą.. :think:
O gal reiktų pasižiūrėti transmisijos "nekeičiamą" tepalą, nes vis dar neprisiruošiau pasikeisti. :think:
Vis kankina abejonės, kad tokie uolūs japonai privardijo keitimo intervalus oro ir salono filtrų ????, o kažkodėl tokio "menkniekio"ar smulkmenos, kaip transmisijos tepalo keitimas pamiršo :think: (H-)
-
Prie to pačio.
1. Ar kažkiek pašildote variklį prieš važiuodami, čia ryte iš po nakties :think:
2. Ar įjungiant transmisijos svirtelę i D ar R padėtį jaučiamas švelnus įsijungimo stuktelėjimas ar praktiškai nejuntamas? Pas mane kartais jaučiamas tas įjungimo momentas, toks "dunktelėjimas". Ypač jeigu auto ilgiau pastovėjęs. Gal kartais "atmestinai" nuspaudžiu pėdalą.. :think:
O gal reiktų pasižiūrėti transmisijos "nekeičiamą" tepalą, nes vis dar neprisiruošiau pasikeisti. :think:
Vis kankina abejonės, kad tokie uolūs japonai privardijo keitimo intervalus oro ir salono filtrų ????, o kažkodėl tokio "menkniekio"ar smulkmenos, kaip transmisijos tepalo keitimas pamiršo :think: (H-)
1. Ne. Šildymas stovint yra absoliuti kvailystė.
2. Ne. Pasikeisk transmisijos alyvą, GAL padės.
-
Japonai paskaičiavo, kad alyvos greičių dėžėje užteks nekeičiant iki garantinio laikotarpio, o po to auto po presu. Nes tikrai japonai neplanavo, kad lietuviai po 300-400k km su priusais suks :)
-
Na lietuviai, kaip lietuviai bet gi Prius'ai dirba taksais pas kapitalistus europoje ir kitur. Tai tuos 160 t. km sukuria per 2 metus ir sakot tokį auto jau po presu :-{ :think:
Rusų forume ir buvo diskusija. Belgijoje toyotos atstovybė irgi tvirtino, kad transmisijoje tepalas nekeičiamas iki auto gyvavimo pabeigos. Tai ten ir daug kas argumentavo, kad tas gyvavimas susietas su garantiniu laikotarpiu. Aišku galima pasikeisti ir tiek tos bėdos. Tik sakau gal gamyklinė alyva yra gamyklinė, o čia LT pilstukas :smoke:
Jūs kolega minėjot, kad kai pasikeitėt alyvą tyliau pradėjo veikti transmisija?
-
Gamyklinė alyva yra gamyklinė, supilta į transmisiją prieš dešimt metų.
Pirk tai, ką reikia, t.y. Toyota WS, ir gausi originalą. Niekas tokių itin riboto poreikio alyvų nepadirbinėja.
Dėl visiškos ramybės gali WS iš atstovybės pirkt, bet permokėsi gerokai.
-
Gerai jau gerai ;) pasikeisiu tą alyvą ;)
Prius'as eis kaip vėjas po pakeitimo, raportuosiu. :D
-
Gerai jau gerai ;) pasikeisiu tą alyvą ;)
Prius'as eis kaip vėjas po pakeitimo, raportuosiu. :D
Na jei tavo Prius pralekes virs 600k - tada keisk.
As tik is savo patirties galiu pasakyt - turim 3 Prius, visi tarp 411-543k praeje, pirkti nauji, taksai Manchester mieste. Alyva greiciu dezeje nekeista- jokiu problemu su ja nebuvo ir nesimato kad bus....
-
Na lietuviai, kaip lietuviai bet gi Prius'ai dirba taksais pas kapitalistus europoje ir kitur. Tai tuos 160 t. km sukuria per 2 metus ir sakot tokį auto jau po presu :-{ :think:
Rusų forume ir buvo diskusija. Belgijoje toyotos atstovybė irgi tvirtino, kad transmisijoje tepalas nekeičiamas iki auto gyvavimo pabeigos. Tai ten ir daug kas argumentavo, kad tas gyvavimas susietas su garantiniu laikotarpiu. Aišku galima pasikeisti ir tiek tos bėdos. Tik sakau gal gamyklinė alyva yra gamyklinė, o čia LT pilstukas :smoke:
Jūs kolega minėjot, kad kai pasikeitėt alyvą tyliau pradėjo veikti transmisija?
Na keista skaityti, lyg Toyota priusus taksistams gamino :D
-
:D
Na neikim jau taip prie kraštinės linijos :smoke:
Skandinavijoje stovi medinės bažnyčios statytos vikingų laikais... ir sau stovi... medinės... :think:
Tai nereiškia kad visas bažnyčias reikia statyti medinės ir kad jos tiek stovės.
Yra tiesos kokiomis klimato ar darbinėmis sąlygomis bus eksploatuojamas auto. Ir nusidėvėjimas bus skirtingas.
Pas mus LT nepastovus tas klimatas, per dieną pasikeičia keli metų laikai. Manau yra poveikis ir tepimo skysčiams ir visiems kitiems agregatams.
Įdomu būtų palyginti Priiuso eksplotacija Pietų Prancūzijoje ir LT. Vienoda rida, vienodi pagaminimo metai...
-
Šiuo metu lyg ir normaliai važiuoja. Tik buvo išmetę įspėjamuosius singalus visus oranžinius ir rankinio stabdžio ženklą bei cypė, pypsėjo važiuojant, tai truputį pagasdino. Bet girdėjau ne man vienai taip buvę. Po to važiavo normaliai. Gal elektronikai kažkas susišvietė. Ir trikampį su šauktuku buvo išmetę anksčiau, bet diagnostika nieko nerado. Daugiau nebemetė, ištrynus klaidą.
-
Tai gal cia stabilumo kontrole suveike + ABS vaziuojanti jeigu cypsejo ir mete signalus? :D
-
Tai kaip padėjo žvakių pakeitimas?
Gator ar rankinį užtraukinėjat?
Man panašiai buvo. Daviau bendradarbiui pervažiuotu su Prius, o jis pasirodo "maniakas" (!?) bandė saulę ant ledo "papiešti" (wow). Tuo metu buvo žiema. Nieko baisaus neatsitiko, tuo metu. Parvažiavau, o ryte užvedus auto taip skanat užgrojo "lempučių kapela" su cypimu, net užgeso auto.
Kiekiau bendradabį (wow) (!?) :think: viskokiais gyvūnų vardais išvadinau... bet aišku kalčiausias patsai :goodboy: :D
Pamislijau, kad su rankiniu turi būti susiję. Paspaudinėjau rankinį, pavažiavau pirmyn atgal ir viskas pasitaisė. Manau buvo kaladėlės užstrigę. Gali būti ir ten prirūdiję reiktų išvalyti, bet...
... kol kas nieko nedarau, aš nesinaudoju rankiniu. Rankiniu reikia arba pastoviai naudotis arba nesinaudoti visai.
Manau elektronika nedykauna, kažkokia priežasti turi būti. Bet kaip sakoma "geras garsas" visada išlenda...
-
Vaziuoja lyg ir ok viskas, sąnaudos dabar 7,2 :(. Bet kiek žiūriu statistika viskas dėl primųjų 5 min ir kartais kai tenka sukt ratus dėl parkingo pradeda ryti. Sakė dėl pasilpusios baterijos, daugiau gal kuro naudoja krovimui, ji sunkiau kraunasi. Panašu, kad kuro sąnaudos didelės dėl to ir dėl kondiškės kai įjungiu (nors dbr apie 19 laikau). Nes statistiką kur rodo kas 5 min, tik pradžioje maximumas, vėliau daugiau mažiau 5 litrai.
-
O kas nustatė, kad baterija "nusilpusi"?
Siūlė remontuoti :think:?
Kad manau panašios sąnaudos ir pas kolegas, kurie mieste bet trumpesniais atstumais važiuoja. :think: Atvažiuoja iki taško B ir užgesina variklį. Paskui po darbo, kitų reikalų ar mokslų vėl vakarop važiuoja iki taško A. Kiek km nuvažiuojat iki užgesinimo? Kaip mieste ar paskui dar važinėjat?
Gal dar kažkas patikslins savas sąnaudas duotuoju momentu, panašiomis sąlygomis...
Pas mane vidutinės šiuo metu 5l/100km, bet aš nuvažiuoju 35km (dauguma užmiesčiu) iki darbo ir stovi "nutrenkas" auto iki vakaro. Paskui vėl vakare 35km namolio.
-
Gator, užsipilam pilna baką benzinos, nuresetinam vidutines sąnaudas, išvažinėjam visą benziną, tada pažiūrom vidutines sąnaudas (H-) :smoke:
-
Pas mane dabar 6.2 100% važiuojant Vilniaus mieste 11km atstumu.
-
Dabar 6,4 l/100 km, rytas-vakaras Vilniaus spūstyse, ~6 km pirmyn ir tiek pat atgal.
Tačiau svarbiausia, kad PRIUS'UI PRAKTIŠKAI NUSIŠVILPT, KOKIA YRA BATERIJOS LIKUTINĖ TALPA. Nuoširdžiai tingiu aiškinti visą teoriją, bet esmė tokia - moduliai turi būti visiškai mirę talpos atžvilgiu (turi būti likę mažiau nei 40 proc. pradinės 1,3 kWh talpos), kad tai pradėtų įtakoti degalų sąnaudas.
BMS'ui svarbu, kad nebūtų didelių įtampos skirtumų tarp 14 blokų; juos aptikus, prietaisų skydelyje iškart pasitinka raudonas trikampis.
-
Slashas ir Fatmann važiavimo įpročiai kažkiek kitokie nei su įparastiniu automobiliu? Ar važiuodami nelabai paisot...
:think: taip išeitų pusė celių turi būti "blogos" kad atsirastų raudonas šauktukas?
Jeigu tik kelios celės išsikrovę tokiu atveju dar nerodo pavojaus?
O tik benzinu važiuoti sistema leidžia? Ar mirus baterijai ir Prius'ui kaput (H-)
-
Dabar važiuoju, kaip leidžia eismo sąlygos. Vasarą pamėgindavau kartais hypermile'int.
Ne, užtenka vieno blogo modulio (ne celės, nes modulį sudaro 6 celės, bateriją - 28 moduliai, sujungti į 14 blokų), kad įsižiebtų raudonas trikampis. Čia kaip grandinėje jos stiprumą lemia silpniausioji grandis.
"Blogas" modulis nereiškia tik sumažėjusios talpos. Kaip "blogą" modulį Prius'o ECU traktuoja tą, kurio įtampa naudojimo metu krenta labiau nei kitų.
Žinoma, gebėjimas išlaikyti įtampą tiesiogiai susijęs su talpa, bet kompas stebi tik įtampą.
Prius'o degalų sąnaudos GALI padidėti dėl išaugusios vidinės modulių varžos - kuo ji didesnė, tuo sunkiau bateriją įkrauti ir tuo mažesnę įkrovos/iškrovos srovę ji gali atlaikyti. To pasekoje privalo dažniau dirbti vidaus degimo variklis ir padidėja benzino suvartojimas.
Paprastai įmanoma judėti su degančiu trikampiu, bet į ratus perduodama tik nedidelė sukimo momento dalis, tad progresas būna labai lėtas.
Visai be baterijos Prius nevažiuoja.
-
:think: jooo (H-)
:D laikiau celes ir modulius tuo pačiu daiktu :goodboy:
Tai baterijos remontuojamos (keičiamos) atskiros celės moduliuose?
Kažkas forume minėjo kad 1 cele 35eur? Tai 1 modulis 6x35= 210eur;14x210=2940eur :smoke:
Ar nebūtinai modulio visos celės turi būti keičiamos?
-
Galiu visa baterija uz 350eur parduot ;)
-
Slashas ir Fatmann važiavimo įpročiai kažkiek kitokie nei su įparastiniu automobiliu? Ar važiuodami nelabai paisot...
:think: taip išeitų pusė celių turi būti "blogos" kad atsirastų raudonas šauktukas?
Jeigu tik kelios celės išsikrovę tokiu atveju dar nerodo pavojaus?
O tik benzinu važiuoti sistema leidžia? Ar mirus baterijai ir Prius'ui kaput (H-)
Važiuoju belekaip, nežinau kas tas yra glide slide dive ir t.t. :)
-
;)
Galiu visa baterija uz 350eur parduot ;)
Ačiū ačiū
(y), bet dar nereikia :think: tfu-tfu...
-
Tiesa pas mane kondicionierius niekad neišjungiamas ir temperatūra 21.
-
Važiuoju belekaip, nežinau kas tas yra glide slide dive ir t.t. :)
Tai suprantama... ;) galvojau Prius'istai ir -istės kažkaip kitaip, "išmanei" bando važiuoti... :smoke:
Gal sakau bando visaip išgauti efektingus sutaupymo rezultatėlius.
Bet kažkiek veikia tas grafinis atvaizdavimas, norisi kažkaip pataupyti? Ar dzin, darbinis kūzia ir tiek :smoke:
-
Niekad nežiūriu į tuos grafikus, važiuoju taip, kad srautui netrukdyčiau, nes su tais visokiais išmaniaisiais važiavimais mane užpypsens ir užmirgsės šviesomis :D
-
Tiesa pas mane kondicionierius niekad neišjungiamas ir temperatūra 21.
Pas mane ir radija, ir šildymas-vėdinimas :D Bet aš kažkaip pasimažinu šilumą 18,5- 19*C. Nors esu šilumos mėgėjas, bet paskui net per šilta pasidaro. Pradžioje 20-22*C.
Kažkada važinėjau su WV TDI, tai užšildavo po 20km :smoke: Blogesnio šildymo neteko išbandyti (H-) Tai man dabar Prius šildymas sakyčiau l. geras. ;)
-
Kolkas kol dar yra noro tai bandau saziningai vesti kuro sanaudos i ismaniojo telefono programele. Kolkas Highlanderis 2006m atvesus orams ima 13L duju mieste. Netaupau, vaziuoju pagal galimybes greiciau uz judanti srauta.
-
Man dažnai variklis sustojus įsijungia (benziną naudoja), išsijungia ir kol stoviu įjungus net prakinga be sustojimo taip ciklas vyksta. Baterija pilna, kondiske išjungta, nesuprantu, ko ten ta variklį junginėt.
Kažkaip tikėjaus geresnių sąnaudų, nes draugė su paprastu benzinu tik truputį didesnes sąnaudas turi.
Bandžiau jau pilną baką išvažinėt, bet bijau per mažai palikt, nes tipo hibridui negerai. Iki kiek padalų saugų išvažinėt? Aš pilu kurą, kai jau dvi padalos būna. Iki tuščio juk neišvažinėsi.
Važinėju Vilniuje, dažniausia atstumai gana trumpi - 5-8 km, kartais ilgensi, užmiestyje retai. Kamščiuose retai tenka stoviniuoti.
Katalizatoriui mano jau turbūt viskas. Rado klaidą, ištrynė, bet vėl rodo. Bet kiek suprantu, jis pačiam važiavimui netrukdo, tik dėl taršos jis.
Teko kamnors taisyt?
Dar klausimas, gal kas žino, kur pataisyti mygtukus ant vairo? Man neveikia keli. Sako gal laidai tik apsitrynę, reikia elektriko.
-
Katalizatorius drastiškai galį įtakotį kuro sąnaudas, čia juk kamštis duslintuve...
-
Man dažnai variklis sustojus įsijungia (benziną naudoja), išsijungia ir kol stoviu įjungus net prakinga be sustojimo taip ciklas vyksta. Baterija pilna, kondiske išjungta, nesuprantu, ko ten ta variklį junginėt.
Pabandykite laikinai isjungti peciuka. Jeigu atstumai nera dideli, oras laukia dabar apie pora laipsniu, o pecias stovi ant pvz.+25 variklis sildys salona iki nustatitos temperaturos.
-
Pakanka kartais temperatura sumazint 18.5 ir uzgesta motoras, jei ne tada 16 C :)
-
Man dažnai variklis sustojus įsijungia (benziną naudoja), išsijungia ir kol stoviu įjungus net prakinga be sustojimo taip ciklas vyksta. Baterija pilna, kondiske išjungta, nesuprantu, ko ten ta variklį junginėt.
Kažkaip tikėjaus geresnių sąnaudų, nes draugė su paprastu benzinu tik truputį didesnes sąnaudas turi.
Bandžiau jau pilną baką išvažinėt, bet bijau per mažai palikt, nes tipo hibridui negerai. Iki kiek padalų saugų išvažinėt? Aš pilu kurą, kai jau dvi padalos būna. Iki tuščio juk neišvažinėsi.
Važinėju Vilniuje, dažniausia atstumai gana trumpi - 5-8 km, kartais ilgensi, užmiestyje retai. Kamščiuose retai tenka stoviniuoti.
Katalizatoriui mano jau turbūt viskas. Rado klaidą, ištrynė, bet vėl rodo. Bet kiek suprantu, jis pačiam važiavimui netrukdo, tik dėl taršos jis.
Teko kamnors taisyt?
Dar klausimas, gal kas žino, kur pataisyti mygtukus ant vairo? Man neveikia keli. Sako gal laidai tik apsitrynę, reikia elektriko.
Trukdo katalizatorius važiavimui. Kai užsikemša katalizatorius blogai pradeda "traukti" variklis net gali visai užgesti. Tai ir anksčiau buvo problemų dėl traukos, sakėt kažkaip sunkiai traukia?
Reikia išpjauti katalizatoriu, "auksinės rankos" sugeba padaryti, kad neatskirsi. Įdeda butaforiją. Arba keisti nauju, bet naujas turėtų būti brūngus :think:
-
Kažkaip tikėjaus geresnių sąnaudų, nes draugė su paprastu benzinu tik truputį didesnes sąnaudas turi.
Bandžiau jau pilną baką išvažinėt, bet bijau per mažai palikt, nes tipo hibridui negerai. Iki kiek padalų saugų išvažinėt? Aš pilu kurą, kai jau dvi padalos būna. Iki tuščio juk neišvažinėsi.
Važinėju Vilniuje, dažniausia atstumai gana trumpi - 5-8 km, kartais ilgensi, užmiestyje retai. Kamščiuose retai tenka stoviniuoti.
[/quote]
:D Draugės kompiuteris kokiu 1l meluoja :goodboy: jeigu rimčiau koks tas "paprastas benzinas", nepamirštam, kad Prius su automatine pavara. Paprasto benzino su automatine pavara turėtų būti didesnės sąnaudos mieste tikrai. Ir ne vienu litru :think:
Jeigu nuvažiuojat 5km tai manau labai trumpas atstumas. Šaltas auto.
Pabandykit turėdami laiko ir noro "pasivažinėti" ilgiau ir tada pasižiūrėti. Aišku tai irgi nėra tikslu, bet bent mastysis įšilusio auto vidutinės sąnaudos tos dienos.
Į baka telpa 45l benzino, dvi likusios padalos apie 8l benzino (+/-). Maždaug grubiai galima pasiskaičiuoti jeigu pilatės pilną baka, kiek padalų buvo likę ir kiek tilpo užpilti benzino.
-
Reiks bandyt kazka daryt su katalizatoriumi.
Sustojus variklis junginėjasi (įsijungia, išsijungia), kai išjungta kondiške. O ir ijungta max 19.
Šiaip jau geresnės sąnaudos, buvo net 7,5, dabar nukrito iki 7, tai reiškia dar mažiau buvo dbr, nes ten vidurkis.
Tai gal tikrai dėl katalizatoriaus, sakė man ramiai gali važiuot, bet gal dėl to ir netraukia. Kartais net baisu, kai reikia staigiai persirikiuoti ir pan. nes kartais normaliai, o kartais labai sunkiai traukia.
-
Kas čia per meistrai jei sako, kad su neveikiančiu katalizatoriumi gali važiuoti? Tuoj ir variklį tau jie pakeis po tokių “rekomendacijų”...
-
Važiavau auto su besikemšančiu katalizatoriumi. Važiuoji viskas lyg ir gerai, paskui pradeda mažėti trauka, sustoji, kol visai patrūkčiojęs motoras užgęsta. Pastovi kelias minutes ir vėl gerai. Kuo toliau tuo dažniau taip nutikdavo. Bet aš užkimšau pildamas žemesnio oktano benziną, reikėjo gal 95 o aš pyliau 92 (dar toks buvo tada). Laimė pardaviau auto ir nieko nedariau. Bijojau, kad pirkėjui bandant neišlystų problema. :smoke: Atsiprašau pirkėjo. :think:
Gal dar galima pabandyti ir kitus variantus jeigu negalutiniai užkimštas... :think:
http://www.automobiliuremontas.lt/katalizatoriaus-plovimas-keitimas (http://www.automobiliuremontas.lt/katalizatoriaus-plovimas-keitimas)
Gal ir Vilniuje daro... (H-)
-
Dar info.
Gal kas žino ir kitų kont.
http://www.katalizatorius.lt/ (http://www.katalizatorius.lt/)
-
98 reik kartais pagardinti kad prasivalytu viskas :)
-
Išmetė raudoną trikapmį, o laukia kelionė 200 kn už pusvalandžio :(
-
O užsivedė auto ar ne? Kokia kelionė, reikia žiūrėti kas per bėda...
-
Sureagavo į drėgmę po plovimo. Po 400 km išsijungė, pradžiūvus, prapūtus :D
Kadangi katik diangostika praeita ir vieną kartą jau buvo užsidegęs tas trikampis (nieko nerado tada), surizikavau.
Viskas gerai.
Sąnaudos užmiestyje apie 5, vidutinės dbr 5,6 dviejų mėnesių.
Manau susitvarkysiu su katalizatoriumi ir viskas daugiau ok bus.
-
:smoke:
Tai gerai, kad tip taip... :think:
Siūlėm visi visokius variantus daryti kol užsidegė "kaukuolė" :D (H-)
Tai gal visa ko kaltė drėgmė..?
Antikorozinio serviso meistrai netgi siūlo "nejungti šildymo" :goodboy:... nes kai įjungimas šildymas tuo metu vyskta stipri kondensacija, visas auto metalas, kontaktai šalti ir t.t.
Nežinau ar tai įmanoma, nesišildyti bet jeigu važiuojama kelis km tai labai panašu į tiesą dėl kondesacijos. Arba visada laikyti A/C ir auto.
Tai kad geros ir sąnaudos ;)
-
Kažkaip tikėjaus geresnių sąnaudų, nes draugė su paprastu benzinu tik truputį didesnes sąnaudas turi.
Bandžiau jau pilną baką išvažinėt, bet bijau per mažai palikt, nes tipo hibridui negerai. Iki kiek padalų saugų išvažinėt? Aš pilu kurą, kai jau dvi padalos būna. Iki tuščio juk neišvažinėsi.
Važinėju Vilniuje, dažniausia atstumai gana trumpi - 5-8 km, kartais ilgensi, užmiestyje retai. Kamščiuose retai tenka stoviniuoti.
:D Draugės kompiuteris kokiu 1l meluoja :goodboy: jeigu rimčiau koks tas "paprastas benzinas", nepamirštam, kad Prius su automatine pavara. Paprasto benzino su automatine pavara turėtų būti didesnės sąnaudos mieste tikrai. Ir ne vienu litru :think:
Jeigu nuvažiuojat 5km tai manau labai trumpas atstumas. Šaltas auto.
Pabandykit turėdami laiko ir noro "pasivažinėti" ilgiau ir tada pasižiūrėti. Aišku tai irgi nėra tikslu, bet bent mastysis įšilusio auto vidutinės sąnaudos tos dienos.
Į baka telpa 45l benzino, dvi likusios padalos apie 8l benzino (+/-). Maždaug grubiai galima pasiskaičiuoti jeigu pilatės pilną baka, kiek padalų buvo likę ir kiek tilpo užpilti benzino.
Man kai jau mirksi paskutine padala, ir degalinės ženkliukas rodo 0, (nuo 16km staigiai pasidaro 0), tai pripilu tik 39l, pilu iki galo ir dar pajudinu mašina :D kad daugiau tilptų. Ir visad taip, atrodo sustosiu jau ir pilu pilnus bakus nuolat tai pripilu 38-39l.
-
:smoke:
III kartos 2011m Prius bakas 45l talpos. Tai dar likę 6l...
Rodo 0 nes reikia pasipildyti kuro atsargas. Aš galvoju tai kaip atsargos koeficientas, kad nesugalvotumei dar važiuoti ir pasibaigus kurui drožti bateriją.
II kartos Prius likus 1 padalai ir dar važiuojant užsidega lemputė ir garsinis signalas.
Vsio likę 1-2l! Jeigu gerai atsimenu atvažiavus į kolonėlę užsidegė lemputė ir pripyliau gal 42l.
-
Tikriausiai yra apsauga "nuo kvailių". Teko su Toyota Verso 2012 m. dyzeliu nuvažiuoti iki degalinės apie 30 km, nors kompas rodė, kad degalų likę nuliui km.
-
(H-) panašiai...
Visko pasitaiko, visko būna :smoke:
Nors kartais žmonės elgiasi tarsi "paskutinį kartą važiuodami", brūžuoja su užsidegusia lempute nors tu ką... :think: nu nu dar keli km ir vsio - išlipu ir einu... (h) ir Matyt taip reikia :goodboy:
-
Tikriausiai yra apsauga "nuo kvailių". Teko su Toyota Verso 2012 m. dyzeliu nuvažiuoti iki degalinės apie 30 km, nors kompas rodė, kad degalų likę nuliui km.
Tai gali ir 100 nuvaziuot at net daugiau...
Man dazniausiai kai rodo kiek liko nuvaziuot iki lempute uzsidegs. O jai uzsidegus, dar drasiai 100km gali vaziuot. Toyotos kompas lievas del sito, 2007 metu Corsa geriau skaiciuoja km ir degalu sunaudojima nei Toyota..bet as mazai kreipiu demesio I tuos skaiciavimus.
-
Senesniam Prius'e net nerodo kiek liko nuvažiuoti nes tai niekinė "informacija". Informacija - kiek liko kuro bake, o tu žmogau galvok, spręsk ar stovėt vidūry laukų ar miško, naktį, per lietų ir pūgą ir t.t. ir pnš. :smoke: Nors kartais kipšas pakursto... :think: :D
-
Niekad nelaukiu kol visos padalos užges, nei siurbliui gerai, nei pačiam kai tirdalioji ar užteks, pilu ties 1-2 padalom ir ramu. Ar jūs ant tiek taupukai, kad naftos biržas stebite ir prognozuojate kada Lietuvoje kuras atpigs? :)
-
;)
Nieko čia nepritaupysi - jeigu važiuoji tai turi ir užpilti...
Su pustuščiu važinėjant blogai, visos šiukšlės ir vanduo.
-
sveiki ,turiu toki klausima del mazojo akumuliatoriaus,pora valandu masinai pastovejus ekrane man rodo mazojo akumuliatoriaus srove 11,8v ijungus sviesas 11,4 idetas neorginalus zap 45ah 360aen kokio amziaus nezinau,ar gali del jo mesti check,diagnostikoje pasake,kad pirmas liamdazondas neveikia. Atjungus akumuliatoriu pusei valandos, check nebedege,kita diena vel uzsidege. dabar nezinau ar keisti liamdazonda,pasku ir katalizatoriu ir taip viska iseiles (!?)
-
Sioks toks patikslinimas - ne akumuliatoriaus srove, bet akumuliatoriaus itampa. Srove matuojama amperais, o itampa voltais.
-
sveiki ,turiu toki klausima del mazojo akumuliatoriaus,pora valandu masinai pastovejus ekrane man rodo mazojo akumuliatoriaus srove 11,8v ijungus sviesas 11,4 idetas neorginalus zap 45ah 360aen kokio amziaus nezinau,ar gali del jo mesti check,diagnostikoje pasake,kad pirmas liamdazondas neveikia. Atjungus akumuliatoriu pusei valandos, check nebedege,kita diena vel uzsidege. dabar nezinau ar keisti liamdazonda,pasku ir katalizatoriu ir taip viska iseiles (!?)
Akumuliatorius ne prie ko, dėl lambda zondo, jis realiai naudojamas grubiai pasakius tik pagrindinio akumuliatoriaus rėlėms sujungimui :)
-
sveiki ,turiu toki klausima del mazojo akumuliatoriaus,pora valandu masinai pastovejus ekrane man rodo mazojo akumuliatoriaus srove 11,8v ijungus sviesas 11,4 idetas neorginalus zap 45ah 360aen kokio amziaus nezinau,ar gali del jo mesti check,diagnostikoje pasake,kad pirmas liamdazondas neveikia. Atjungus akumuliatoriu pusei valandos, check nebedege,kita diena vel uzsidege. dabar nezinau ar keisti liamdazonda,pasku ir katalizatoriu ir taip viska iseiles (!?)
Kam viską iš eilės keisti? :D Keisk zonda ir viskas. Dar geras tavo tas mažasis akumas. Gali papildomai įkrauti. Prieš žiemą būtinai papildomai įkrauk.
-
du kartus kroviau as ta akuma,pilnai neina ikrauti,pakrovejas tikrai geras,kazkoks impulsinis yra skale padalomis rodo kiek yra ikrautas akumuliatorius,dyzelines masinos akuma per pusantros valandos ikraudavo pilnai prie minusines temperaturos,o sito maziaus neikrauna iki galo.Todel ir galvoju ,kad gal jis knisa smegenis elektronikai
-
Del zondo tikrai nekaltas akumas. Kai sis akumas prades durniuot pirmas atsiras trumpas garsinis signalas, paskui nepavyks uzsivesti. Bet dabar dar vaziuok su siuo akumu kol netrukdo "gyvenimui". O pries ziema matysi.
Jeigu nekantrauni pirk nauja gal apie 50€.
-
Sveiki,
noriu pasidalinti informacija, gal kažkam ji bus naudinga :)
Sugalvojau įdomumo dėlei pasidomėti Mototojos kokia kaina naujos originalios baterijos Prius II, ir likau nustebęs gerąja prasme. Kaina 1334 eurai (paliekant senąją bateriją jiems).
Suprantu, jog tai nėra mažai, bet jeigu auto geros būklės, gal ir vertėtų investuoti ir dar ilgai važinėti ramia galva.
Veteranai, ką manot jūsj? :)
-
Manau už 300€ iš naujesnio priuso pasiimti :)
-
Skelbimuose už ~300Eur tik tos pačios gen 2 celės :think:
-
Venza zadejo geru metu 2013 gal tureti baterija irgi uz 350 jeigu gerai atmenu. Jis gal is USA turi variantu :smoke: ;)
-
neskaičiau temos ir nelabai apie priusus nutuokiu, bet teko bendrauti su kolega bendradarbiu, kuris varė savo priusą 2008 į autotoją kaune baterijų keitimui. sakė kainuos 300 eu su pakeitimu, jei blogos 4 baterijos. jei daugiau nei 4 blogos, už kiekvieną papildomai 30 ar tai 40(nepamenu tiksliai) eu. duoda 6 mėn garantiją. kažkaip supratau, kad nors pas atstovus, bet neoficialios kainos čia.
-
Atstovai - cia paprastas UAB, kuris turi autorizacija. Garantines masinas taiso uz gamyklos pinigus originaliom dalim. Su negarantinem masinom gali daryti ka nori, deti kokias nori dalis.
-
Kurie servisai Kaune uzsiima hv bateriju remontu? Gal atsiliepimu turit?
-
Rekomenduokit servisa kas sutvarkytu mirusias celes Toyota Prius 2007 Aciu
-
Klaipedoj arba Marijampoleje galeciau perrinkti HV baterija, geru celiu taip pat turiu ;)
-
Na ką, ana savaitę mirė ir mano 2007 Priuso HV bateriją. Mirė viena celių. Trumpai tariant, keisti vienos celės nemačiau tikslo, nes garantijos ten mažos, tai keičiau visus modulius paimtus iš sudaužytos 2018 metų Toyota CH-R. Gero pasiskaitymo: https://mindogas.wordpress.com/2019/06/04/prius-gen2-didziosios-hv-baterijos-remontas-ai/
-
Na ką, ana savaitę mirė ir mano 2007 Priuso HV bateriją. Mirė viena celių. Trumpai tariant, keisti vienos celės nemačiau tikslo, nes garantijos ten mažos, tai keičiau visus modulius paimtus iš sudaužytos 2018 metų Toyota CH-R. Gero pasiskaitymo: https://mindogas.wordpress.com/2019/06/04/prius-gen2-didziosios-hv-baterijos-remontas-ai/
(H-)
Wau, matosi, kad tu vienas iš tų kur rankos auga iš teisingos vietos.
Aš galvojau kad parėjus sekcijai ar keliom galima nesukti galvos dėl to ir važinėti kaip su benzinu varomu automobiliu, bet tavo komentaras, kad mašina visai nebetraukia ir yra galimybė užsidegti privertė susimastyti, kad toks remontas yra neišvengiamas. Gal vis tiek to per daug sutirštinai spalvas dėl užsidegimo?
-
Honda hibridai kiek žinau benzinai tampa (senesni tikrai tapdavo) kai baterija pareina, o pas Toyota ji reikalinga neatsiejamai.
Aš konkrečiai nesakiau kad galima užsidegti :D Pabrėžiau, kad pavojinga ir kad aplamai neaišku kas gali atsitikti. Pvz. modulis gali nukepti ir tada automobilis gali atsijungti ir liksi stovėti viduryje autostrados. Ar tai skamba pavojingai? Man taip.
-
Sveiki.
Jau pora mėnesių kaip tik užvedus Gen2Prius baterija itin greit nusėda iki 2 ar 3 padalų, o paskui net plentu ar greitkeliu važiuojhant ilgai trunka, kol grįžta į normalią būklę. Galvoju, kad čia ne prieš gera.
Taip išeina, kad dabar gyvenu Raseiniuose, o čia tuo dalyku niekas neužsiima. Galvoju, gal kas galit parekomenduot ar tai žmogų ar servisą, kas galėtų padėt man šiuo klausimu, reiškia nustatyt, kokius darbus reikia atlikti ir juos atliktų. Būtų gerai kad apie Raseinius ar Kauną, nes būtent Kaune dirbu. Dėkoju už pagalbą.
-
Tauragej paieskok specialistu.Tau nelabai toli ir gan stipriu profu ten yra.
-
Baltrušaičiuose netoli Tauragės yra rimtas Tesla servisas,kas liečia akumuliatorinius auto ar panašiai - jų specializacija...
-
Sveiki.
Jau pora mėnesių kaip tik užvedus Gen2Prius baterija itin greit nusėda iki 2 ar 3 padalų, o paskui net plentu ar greitkeliu važiuojhant ilgai trunka, kol grįžta į normalią būklę. Galvoju, kad čia ne prieš gera.
Taip išeina, kad dabar gyvenu Raseiniuose, o čia tuo dalyku niekas neužsiima. Galvoju, gal kas galit parekomenduot ar tai žmogų ar servisą, kas galėtų padėt man šiuo klausimu, reiškia nustatyt, kokius darbus reikia atlikti ir juos atliktų. Būtų gerai kad apie Raseinius ar Kauną, nes būtent Kaune dirbu. Dėkoju už pagalbą.
Sveikas,
prieš pradėdamas važiuot leisk priusui lygiai 60s (arba ilgiau) padirbti laisvais sūkiais ir tada pradėk važiuoti kaip įprasta. Duodu 99% kad baterija nenukris :)
Padaryt tokį testą ir informuom, įdomu. Būtent taip yra pas mane.
-
Sveikas,
prieš pradėdamas važiuot leisk priusui lygiai 60s (arba ilgiau) padirbti laisvais sūkiais ir tada pradėk važiuoti kaip įprasta. Duodu 99% kad baterija nenukris :)
Padaryt tokį testą ir informuom, įdomu. Būtent taip yra pas mane.
Pabandysiu. Noriu patikslinti. Ar 60 sek butinai turi dirbti VDV, ar tiesiog auto turi buti ijungtas?
-
Pabandysiu. Noriu patikslinti. Ar 60 sek butinai turi dirbti VDV, ar tiesiog auto turi buti ijungtas?
Tiksliai nepasakysiu, ber ryte įjungus priusą net vasarą variklis pasikeldžia labai greit.
-
Nežinau, pas mane, net šią žiemą, jei neįjungtas kondicionierius/šildymas tai variklis užsiveda tik po kurio laiko. Dabar irgi dažniausiai tai su pajudėjimu iš vietos užsikuria... Kai tik pirkau, grubiai prieš 4 metus kiek mažiau, tai visai nesivesdavo net pradėjus važiuot... Bet OK, ryt ryte pabandysiu palaukt, kaip kad sakei, nu kad padirbtų ant benzino.
-
Nežinau, pas mane, net šią žiemą, jei neįjungtas kondicionierius/šildymas tai variklis užsiveda tik po kurio laiko. Dabar irgi dažniausiai tai su pajudėjimu iš vietos užsikuria... Kai tik pirkau, grubiai prieš 4 metus kiek mažiau, tai visai nesivesdavo net pradėjus važiuot... Bet OK, ryt ryte pabandysiu palaukt, kaip kad sakei, nu kad padirbtų ant benzino.
Šildyma didesnį padaryk ir variklis greit šilumą gamint pradės :)
-
Nežinau, pas mane, net šią žiemą, jei neįjungtas kondicionierius/šildymas tai variklis užsiveda tik po kurio laiko. Dabar irgi dažniausiai tai su pajudėjimu iš vietos užsikuria... Kai tik pirkau, grubiai prieš 4 metus kiek mažiau, tai visai nesivesdavo net pradėjus važiuot... Bet OK, ryt ryte pabandysiu palaukt, kaip kad sakei, nu kad padirbtų ant benzino.
O kaip mazasis akumas12V laikos? Jeigu jis silpnas tai jį irgi ikraudinėja ilgiau.
Pas mane irgi panasiai būna iš ryto kaip tu pasakoji. Bet as dar nekeites savo mazojo akumo nuo pirkimo. Dar kartai papildomai jį įkraunu ir varau.
vyto siulyme gal yra tiesos, truputeli pasyla motoras ir pati baterija kažkiek ikraunama. Nes pradejus važiuoti didesnė dalis energijos eina iš elektrinės dalies. Vidaus degimo variklis nevaidina svarbiausio vaidmens.
Kai mano baterijos 1 cele nusmigo ir kelias dienas važiavau su raudonu trikampiu, trauka buvo labai prasta.
Tu dar neskubėk kaltint baterijos.
-
O kaip mazasis akumas12V laikos? Jeigu jis silpnas tai jį irgi ikraudinėja ilgiau.
Pas mane irgi panasiai būna iš ryto kaip tu pasakoji. Bet as dar nekeites savo mazojo akumo nuo pirkimo. Dar kartai papildomai jį įkraunu ir varau.
vyto siulyme gal yra tiesos, truputeli pasyla motoras ir pati baterija kažkiek ikraunama. Nes pradejus važiuoti didesnė dalis energijos eina iš elektrinės dalies. Vidaus degimo variklis nevaidina svarbiausio vaidmens.
Kai mano baterijos 1 cele nusmigo ir kelias dienas važiavau su raudonu trikampiu, trauka buvo labai prasta.
Tu dar neskubėk kaltint baterijos.
V12 jau ne kažką, nekeistas, manau, nuo mašinos pagaminimo. bet aš daugiausia važinėju ilgus atstumus, Raseiniai-Kaunas-Raseiniai, tad kažkaip numojęs ranka. Kelis kartus yra tekę "prikurti" mažąjį akumą. Vieną kartą nepastebėjau, kad bardočioke lemputė degė nors ir jis buvo uždarytas, antrą kartą feste tokiam palikau mašiną ant degimo, neužvestą, ilgam laikui, taigi irgi teko dakurti :D
O kiek tavo Prius pravaževęs ir kelintų metų, kad sakai jau teko remontuoti bateriją, beje kur ir pas ką ją tvarkei? :)
-
2006m. Dabar rodo 313000km. Pats pravaziavau apie 70tkm.
Nuo pirkimo gal pora metu ne pilnai praeje buvo, kai buvo gedimas.
Kaip spejama ji ir buvo pirkta vokietijoj su defektu. O LT su lauztuvais kazkas ale suremontavo. O as nusipirkau. :-{ :goodboy:
Dabar metai jau po remonto.
Kaune pas auksaranki, draugu rekomenduota.
Bet kiek domejausi neuzsima tas zmogus, bent man taip sake.
Tai reiktu ikrauti 12V akuma arba naujo reikia gal apie 50-60€ kainuoja ne originalus.
As vazineju su dar nuo pirkimo buvusiu akumu.
Vis pasiziuriu rodo 12,3V tai dar neblogai.
-
2006m. Dabar rodo 313000km. Pats pravaziavau apie 70tkm.
Nuo pirkimo gal pora metu ne pilnai praeje buvo, kai buvo gedimas.
Kaip spejama ji ir buvo pirkta vokietijoj su defektu. O LT su lauztuvais kazkas ale suremontavo. O as nusipirkau. :-{ :goodboy:
Dabar metai jau po remonto.
Kaune pas auksaranki, draugu rekomenduota.
Bet kiek domejausi neuzsima tas zmogus, bent man taip sake.
Tai reiktu ikrauti 12V akuma arba naujo reikia gal apie 50-60€ kainuoja ne originalus.
As vazineju su dar nuo pirkimo buvusiu akumu.
Vis pasiziuriu rodo 12,3V tai dar neblogai.
O baterijos remontas finansiškai skausmingas, kiek laiko trunka? Pradėsiu aktyviau ieškotis tik kitą savaitę, kas man galėtų patikrinti ir paremintuoti tą bateriją.
-
O baterijos remontas finansiškai skausmingas, kiek laiko trunka? Pradėsiu aktyviau ieškotis tik kitą savaitę, kas man galėtų patikrinti ir paremintuoti tą bateriją.
Baterija pilnai perenku per darbo diena. Neapsiribojama vien tik celiu keitimu, reikia ir pagr.ventiliatoriu patikrinti ir isvalyti (skirta baterijos ausinimui), turedamas laiko imesiu daugiau foto i baterijos remonto paskyra, kuria pakuriau prie Prius temos, kokiu variantu pavyko atrasti ;) Galiu pagelbeti del Prius baterijos remonto, geru celiu taip pat turiu. Placiau - i pm ;)
-
Kainavo 130eur, keitė vieną celę. Darbas ir celė. Truko apie dvi dienas. Vieną dieną palikau ryte, o pasiėmiau kitą vakare.
Nežinau gal kitur kitaip užtrunka. Nebuvo meisteris garantuotas kad tik viena celė kalta, tai dar atliko testavimus.
-
Baterija pilnai perenku per darbo diena. Neapsiribojama vien tik celiu keitimu, reikia ir pagr.ventiliatoriu patikrinti ir isvalyti (skirta baterijos ausinimui), turedamas laiko imesiu daugiau foto i baterijos remonto paskyra, kuria pakuriau prie Prius temos, kokiu variantu pavyko atrasti ;) Galiu pagelbeti del Prius baterijos remonto, geru celiu taip pat turiu. Placiau - i pm ;)
Egi ar bateriją pats isimi ar reiktų atvežti išimtą? Čia dėl ateities :goodboy: (H-).
-
Egi ar bateriją pats isimi ar reiktų atvežti išimtą? Čia dėl ateities :goodboy: (H-).
Galimi abu variantai.geriausia kai paliekama visa masina,tada galima viska pilnai pertikrinti ir perziureti ;)
-
Ok supratau.
-
Baterija pilnai perenku per darbo diena. Neapsiribojama vien tik celiu keitimu, reikia ir pagr.ventiliatoriu patikrinti ir isvalyti (skirta baterijos ausinimui), turedamas laiko imesiu daugiau foto i baterijos remonto paskyra, kuria pakuriau prie Prius temos, kokiu variantu pavyko atrasti ;) Galiu pagelbeti del Prius baterijos remonto, geru celiu taip pat turiu. Placiau - i pm ;)
Parasysiu private message
-
Tai va, berods pirmadienį susiruošiau į Marijampolę pas Egį, kad jis man patikrintų ir pataisytų HV bateriją. Po remonto rezultatai tikrai pagerėjo. Kažkiek sumažėjo kuro sąnaudos, taip pat ryte vos pradėjus važiuoti baterija nenukrenta iki 2/3 padalų, o lieka kaip buvusi - pilnai mėlynas bar.
Dar ką pastebėjau, tai Priusas vėl ėmė pats norėt važiuot ant elektros. Kai tik nusipirkau šią mašiną - prieš 3,5 metų, tai daugiausiai sutaupydavau ant to, kad kai pasieki mieste 55-65 km/h tai tada užtenka vos spausti akceleratorių ir palaikyti šį greitį vien elektros motoro pagalba. Jau kokius pusę ar daugiau metų, tas dalykas neveikdavo, tiesiog rodydavo displėjuje arba baterijos krovimą arba e-motor pagalbą, bet ant elektros nuriedėdavo nebent minimaliai. tai va, dabar tas grįžo, net ryte važiuojant ilgesne atkarpa Prius palaiko greitį elektros motoro pagalba.
Tai va, dėkoju Egiui. Aš gi tuo tarpu kol jis dirbo pasivaikšiojau po Marijampolę, plius kavinėj pavyko gana produktyviai padirbėti.
Žiūrėsim kaip bus toliau, suprantu, kad automobilis nėra naujas, bet tikiuos dar bent porą metų su juo važiuot. Beje, Egis sakė, jog Prius dar visai gyvas, nesugrotas :)
-
Tai geros naujienos sakyčiau.
Ar keitet celes?
Nes kaip suprantu dar nebuvo trikampio sauktuko prieš remonta?
-
Pas mane irgi bresta irgi kazkas su baterija.
Nuo kalno vaziuojant anksciau pilnai baterija neuzsikraudavo,o dabar jau kuris laikas uzsipildo pilnai.
Kartais tiesiog vaziuojant uzsipildo be vienos juosteles ir vel nukrenta per viena juistele t.y. pamelynuoja baterija.
Pries metus keite viena cele buvo viskas ok. Dabar vel kazkaip itartinai. Manau dar galejo prisideti antifrizo keitimo proceduros, meistras nuorindamas bande uzkaitint varikli gali buti kad baterija pakankino nes po tu proceduru keistai baterija pradejo elgtis.
Kvapas irgi vel atsirado salone. Kai pakeite cele buvo dinge visiskai tas specifinis slapimo kvapas.
Dabar vel pradeda jaustis. Galima sakyti kad silti orai tai todel, bet as galvoju tai susije su baterijos sveikata. Jeigu viskas tvarkoj neturi buti jokiu kvapu, jeigu atsirado, manau pradeda kaisti baterija, atskiros celes ar cele.
Kol kas trikampuko dar neisvydau bet...
Ryte daznai irgi baterijos ikrovimas lieka 1 ar 2 juostos nors is vakaro buna beveik pilna ikrova. Pradejus vaziuot greitai nukrenta.
Tai is tokiu stebejimu persasi mintis kad nelabai gerai su batareika nors per torgue nieko nerodo skirtumas tarp poru buna iki 0,1- 0,2V. :-{
-
Tai geros naujienos sakyčiau.
Ar keitet celes?
Nes kaip suprantu dar nebuvo trikampio sauktuko prieš remonta?
Kastytis atvyko pas mane be trikampio ir lempuciu ;) kaip kad sakau - profilaktiniam patikrinimui, bet pastebeta is karto buvo ir keletas neatitikimu atliekant kompiuterine diagnostika, stebint HV baterijos gyvus parametrus - uzkliuvo vidines celiu varzos, kurios turejo neatitikimu su kitom likusiom, temperaturos buvo kaip ir OK, kaip kad pravaziavus apie 130km is Raseiniu i Marijampole. Pacios celes baterijos buvo gana gyvybingos, kruopsciai patikrintos tos kurios kele itarimu, stebint gyvus parametrus.Pas ji gerokai visos kontaktines jungtys buvo nusioksidave, taip pat ir manau rasta beda del varzu neatitikimo - dvieju celiu ''bloko'' signalinis laidas gerokai pakorodaves, per kuri ECU mato to celiu bloko parametrus. Viskas buvo kruopsciai isvalyta, patikrinta, rezultatus mano atliktu darbu Kastytis parase auksciau ;) Taip pat as kaip ir sakau - remonto metu nera gaivinamos celes ir po remonto taip pat nereikia tiketis kad Prius vaziuos ant elektros, taip kaip turedamas nauja baterija, taip kaip ir automobilio akumuliatorius - einant metams jis silpsta, mazeja jo talpumas ;)
-
Ir kiek tas profilaktiskas valymas kainavo?
-
Ir kiek tas profilaktiskas valymas kainavo?
Nemazai, bet tikrai geriau vaziuoja.
-
Su kainomis nesuprasi, vienam brangu kitam ne. Bet kartais kainos kartais tikrai lenkiasi su realybe :think:
Kartais už 10-20 min darbą sumoki 20-30eur ar tai brangu? Lyg ir nebrangu...
Bet jeigu už 8 val darbą paparašo kelių šimtų eurų ar brangu? Lyg ir brangu lyg ir ne... :goodboy:
Už lempų nupoliravimą ima 20eur užtrunka kelias minutes, už viso auto nupoliravimą gal ima apie 80eur bet užtrunka kelias valandas... Tai kur čia ta logika? (!?)
Bet jeigu žmogus neturi kitų variantų priverstas mokėti tai ir moki (H-) :-{
-
Su kainomis nesuprasi, vienam brangu kitam ne. Bet kartais kainos kartais tikrai lenkiasi su realybe :think:
Kartais už 10-20 min darbą sumoki 20-30eur ar tai brangu? Lyg ir nebrangu...
Bet jeigu už 8 val darbą paparašo kelių šimtų eurų ar brangu? Lyg ir brangu lyg ir ne... :goodboy:
Už lempų nupoliravimą ima 20eur užtrunka kelias minutes, už viso auto nupoliravimą gal ima apie 80eur bet užtrunka kelias valandas... Tai kur čia ta logika? (!?)
Bet jeigu žmogus neturi kitų variantų priverstas mokėti tai ir moki (H-) :-{
Na darbas darbui nelygu.darbas reikalaujantis ziniu,bei atitinkamo issilavinimo yra kitaip apmokamas.teko apsilankyti pas stomotaloga, uz 10 min jo darbo sumokejau 50 eur, brangu, bet neturejau kitos iseities :)
-
Nu as tai nesu kokis tai oligarchas, bet kolkas juntu, kad masina gyvesne, ima maziau kuro. Kadangi jos daug remontuot per beveik 4 metus eksplotacijos neteko, tiesa sakant isvis remontuot neteko, nes stabdziai ir guoliai tai ne remontas, tai sakyciau, kad viskas fair enough.
Dar noretusi kokius 5 metus vaziuot su savo priusu, idomu kaip bus 🙄
-
Na su daktarais gal mes nesilyginkim :D
Nes nesulyginami dalykai :smoke:
Kaune stalius dantis taisė ir ką manot atsirado kas ėjo remontuotis :-{
Jeigu žmogus per mėn uždirba 4000-6000e tai jo darbo diena 200-300e.
Jeigu uždirba per mėn 600e, tai jo darbo diena 30e :think:
Taip kad tas apsilankymas pas specialistą kiekvienam kainuoja savaip.
Jeigu visa nenaują baterija gali nupirkti 350-500e, tai kiek būtų protinga mokėti už vienos ar dviejų celių pakeitimą? Ir ar verta tada keisti 1 celę jeigu darbų kaina apie 300e..? Manau tikrai ne :think:
Kaip sakoma neskaičiuokim kitų babkių, bet skaičiuokim savus grašius :D ;) :smoke:
-
Chebra, šiaip tai kuris laikas negirdėti bičiulio Slasho :think:
Kažkur pradingęs... ar nusispjovė... :smoke: ;)
-
Na su daktarais gal mes nesilyginkim :D
Nes nesulyginami dalykai :smoke:
Kaune stalius dantis taisė ir ką manot atsirado kas ėjo remontuotis :-{
Jeigu žmogus per mėn uždirba 4000-6000e tai jo darbo diena 200-300e.
Jeigu uždirba per mėn 600e, tai jo darbo diena 30e :think:
Taip kad tas apsilankymas pas specialistą kiekvienam kainuoja savaip.
Jeigu visa nenaują baterija gali nupirkti 350-500e, tai kiek būtų protinga mokėti už vienos ar dviejų celių pakeitimą? Ir ar verta tada keisti 1 celę jeigu darbų kaina apie 300e..? Manau tikrai ne :think:
Kaip sakoma neskaičiuokim kitų babkių, bet skaičiuokim savus grašius :D ;) :smoke:
Vakar keiciau tik baterija prius atvezta is sroto. Zmogus pats susirado ir nusipirko ja.neaisku kiek gulejusi ji,nors baterijos pardavejas tvirtino jog "nedaug" ir is "dauztos" masinos ji su maza rida...pagal parametrus visus ir testavimus - gerokai pavargusi, taip pat nepavyksta jos niekaip "atgaivinti" - meto klaidas del pavargusio vieno is celiu bloko. Rytdiena vel atvaziuoja ir nutare perinkineti - is dvieju padaryti viena "gera",nors as pats toki darba daryti tikrai nedegu dideliu noru...jei jau imti baterija is lauzyno,tai sudeti celes tada tik nuo apynaujo hibrido.
-
Egi, tai geriau būtu į dėti iš vis naują baterija, nebūtų jokių klaidų ;)
Lengviausia vieną išimti o kita įdėti :goodboy: o kad va pasikinisti įdėti daugiau darbo, niekas nenori :think: ;)
Didesni servisai ir neuzsiima tokiais tiuningais, o atskiri meistriukai galėtų... :smoke:
Amerikoje pilna priusų o Kanadoj mažai. Kodėl? Kanadiečiai skundžiasi kad problemos su priusais brangus remontas ir pnš.
Kanadoje nėra elektrikų gal... visi silpnasrovininkai belikę :goodboy:
-
Egi, tai geriau būtu į dėti iš vis naują baterija, nebūtų jokių klaidų ;)
Lengviausia vieną išimti o kita įdėti :goodboy: o kad va pasikinisti įdėti daugiau darbo, niekas nenori :think: ;)
Didesni servisai ir neuzsiima tokiais tiuningais, o atskiri meistriukai galėtų... :smoke:
Amerikoje pilna priusų o Kanadoj mažai. Kodėl? Kanadiečiai skundžiasi kad problemos su priusais brangus remontas ir pnš.
Kanadoje nėra elektrikų gal... visi silpnasrovininkai belikę :goodboy:
Del Kanados, tai ten saltesnes ziemos, o Prius ziema-paprastas benzininis auto. Vat ir nepopuliarus jie ten. Protingi zmones: kam investuot 2X daugiau i Prius , cia tik LT manija uzejo ir tiek. Prius - taksistu masina,maltis po didmiescius kasdien.
-
Egi, tai geriau būtu į dėti iš vis naują baterija, nebūtų jokių klaidų ;)
Lengviausia vieną išimti o kita įdėti :goodboy: o kad va pasikinisti įdėti daugiau darbo, niekas nenori :think: ;)
Didesni servisai ir neuzsiima tokiais tiuningais, o atskiri meistriukai galėtų... :smoke:
Amerikoje pilna priusų o Kanadoj mažai. Kodėl? Kanadiečiai skundžiasi kad problemos su priusais brangus remontas ir pnš.
Kanadoje nėra elektrikų gal... visi silpnasrovininkai belikę :goodboy:
As su mielu noriu kiekviena HV baterija remontuoju,taciau pats supranti,kai reikia delioti "lego" kas gaunasi...esu viena baterija surinkes ir is 3 bateriju,taciau yra tam tikru niuansu,kuriuos reikia zinoti ir ju laikyti,be to ir celes turi buti is to pacio modelio bei sunkiausia dalis - tinkamas subalansavimas. Jeigu tu tikiesi,kad sis darbas bus atliktas uz 30 eur, tai tada as nesuprantu kam mokiausi 4 metus VGTU transporto inzineriumi bei investavau i iranga,nes tik cele pakeisti baterijoj neuztenka...Toyota centras baterija gali pakeisti tik i nauja,niekas ardymais ir remontu jos neuzsiima,nes jiems labiau apsimoka deti nauja baterija.uz 2000 eur nei ja remontuoti. Tai vat ir tie "atskiri meistriukai" realiai ima tuos pinigus uz baterijos remonta,prie kurio tikrai yra ka veikti, ka toyota centras ima tik uz baterijos isemima(senos) ir naujos pastatyma. Realiai as toki pakeitima gen2 Prius atlieku per 30-40 minuciu...
-
Matai Egi amzina dilema pirkejui brangu o pardavejui pigu :-]
Negaliu nustatineti kainu :think:
Bet visada girdziu argumentus kad iranga brangi, kad kainuoja mokslas, kvalifikacinei atestatai, kad rinka maza ir t.t. ;)
Zinai buna ta iranga 10 kartu jau atsipirkus... :-]
Na bet yra kaip yra.
Viskas cia ok, as tik bandau ikisti savo trigrasi ir pasakyti savo menka nuomone.
Viska sustatyti turi pasiula ir paklausa.
Va Mindaugas rase kad zmogus uz baterija nori 2000€, ir viskas... :think:
Nesukam galvos kai reiks atvarysim remontuotis :-]
-
Del Kanados, tai ten saltesnes ziemos, o Prius ziema-paprastas benzininis auto. Vat ir nepopuliarus jie ten. Protingi zmones: kam investuot 2X daugiau i Prius , cia tik LT manija uzejo ir tiek. Prius - taksistu masina,maltis po didmiescius kasdien.
Ziema daugiau ima benzo bet tikrai naziau nei paprastas benzas ir tuo labiau automatas.
Rusijoj Priusu daug ir paciam sibire kur tikrai saltos ziemos. Ir jie ten pielina su jais 150-160km/h ir paskui jau sako prasidejo tepalo rijimas, reikia keisti motora ir t.t.
Bet ten jie nepaiso.
Zodziu umom rasyju nieponiat... rusijos sveiku protu nesuprasi...(H-)
-
Teko Siaures Amerikoj 4 metus gyvent skirtingose valstijose ir Prius'u ten nera daug. Kanadoj is vis su ziburiu paieskot reikia. Pas juos benzas centus kainuoja, todel i ekonomija ten mazai kas ziuri ir vazineja galingomis masinomis. Cia lietuviai bando kiekviena centa sutaupyt, ir nezino kaip tai padaryt...pirkdami brangias hibridines masinas(atseit taupo kura, LOL) ir pildami po 5-10l, nes paliko paskutinius grasius ir neturi uz ka isipilt daugiau. Tikra stebuklu zeme..
-
Bl krepsini gaunam nuo FRA...
Tikri taupus lietuviai vazineja su dyzeliais :-], gal 90 procentu dyzel auto LT :-]
Hibridai lasas juroj pas mumis...
Is kur tokia info kad pila po 5-10l? ;)
-
sveiki, kiek dabar kainuoja nauja baterija prius 2gen? o tai deveta rast normalia sunkoka turbut arba nori kosmosa :-{
-
Turbūt kaip visas gen2 :goodboy:
Dėl kainos reiktų atstovybėj teirautis, jeigu naują tai manau tik iš jų verta imti.
O kodėl nenori dėvėtos?
Tas "kosmosas" bus kelis kartus pigiau nei nauja.
Reikia ieškoti, manau galima rasti.
-
Nu jo tuo atzvilgiu gal tada devetos ieskot, kaip mingaugozas dare, is 5kiu metu senumo masinos dejos, tada manau dar ilgai galim pravaziuot😁
-
Apie 2000 Eur nauja pas oficialu atstova.
-
Apie 2000 Eur.
Jei čia devėta, tai paaiškinkit man ne žaliam kur čia ekonomija? Suprantu be galo "mylim" gamtą, bet jau ne iki tiek.
-
Visas Prius 2 tiek kainuoja :)
-
Naujos nežinau ar verta pirkti bent jau 2-am priusui.
Na jeigu planuoji su juo važiuoti > nei 10 metų.
-
Jei čia devėta, tai paaiškinkit man ne žaliam kur čia ekonomija? Suprantu be galo "mylim" gamtą, bet jau ne iki tiek.
Deveta, ir dar gerai jei ji laikys...o ekonomija tokia, kad jokios ekonomijos :) Bateriju klausimas bus ypac opus po keliu metu. Tiek hibridams, tiek ir elektromobiliams. Todel isliks tik keli variantai: arba perki nauja(jei isgalesi) ir nesuki galvos 10 metu, kol garantija arba perki deveta ir dar ruosk pinigelius baterijai. Tiesa, 10 metu nevisada atlaiko. Maciau ir po 5-6 metu naudojimo visai mirusias, daugumoj elektromobiliu. Taip kad tobulet cia dar yra kur gamintojams.
O as nesuku pautu ir kol yra is ko rinktis, tik vidaus degimo variklis. Be to man patinka saliaros/benzo kvapas, motoro riaumojimas. Visai kas kita nei tas elektromobilis, kuris man primena vaikystes masinytes su elektriniu motoriuku...ar neigaliojo elektrini vezimeli...
-
Tai balticam turiu tau blogu ziniu :) nuo berods 2025 skandinavai neberegistruos vidaus degimo varikliu, Estai berods nuo 2030, tai ne uz kalbu tokie bajeriai ir kitose valstybese EU ir tavo mylimoj UK itariu irgi tas arteja. O uzsirakint nuo tu metu ant dyzelio ar benzo ir dar naudoto tai bus vargo vakariene :)
-
Tai balticam turiu tau blogu ziniu :) nuo berods 2025 skandinavai neberegistruos vidaus degimo varikliu, Estai berods nuo 2030, tai ne uz kalbu tokie bajeriai ir kitose valstybese EU ir tavo mylimoj UK itariu irgi tas arteja. O uzsirakint nuo tu metu ant dyzelio ar benzo ir dar naudoto tai bus vargo vakariene :)
As tas zinias zinau :) bet cia dar visko bus iki to laiko...bet dar patempsiu kazkiek tai tikrai. Bent iki 2030 minimum, greiciausia iki 2050, o tada man jau 80 bus,(jei tiek dar sulauksiu) ir greiciausia ne transportas bus galvoj. O mano Harley Davidson čoperio tai jau tikrai niekas neatims ir elektriniu nepavers. O jis dar laikys ilgai, man iki gyvenimo pabaigos sioj zemej uzteks...
O "uzsirakine" and dyzelio ar benzo greiciausia islos, nes kai nebus kurui paklausos, jis bus pigiau grybo.
-
tai, kad skysto kuro bus sunku isigyti ir vidaus degimo auto bus zostkai apmokestintos, kad ir nedaug vaziuosi, tarsos mokesti vistiek turesi moket. Tai abejoju ar ekonomiskai islosi. Bet cia diskusija ateiciai, bet jei technologijos taip vystysis ir toliau, tai visai tiketina, kad visoj EU gali buti tokie istatai priimti tarp 2025-2030.
-
tai, kad skysto kuro bus sunku isigyti ir vidaus degimo auto bus zostkai apmokestintos,
O ką darysi kuomet baigsis ličio gamyba arba sumažės ištekliai, kaip tada kudakuosi. Tas dalykas juk pats savaime neatsinaujina. Visi kaip narkomanai ant tos "elektros" pakibo, vot kaip baigsis pizdiecas bus.
-
Chebryte, manau ateis laikas, kai tas baterijas keis kaip dabar prožektorui keičiam, galų gale jas remontuoja ir remontuos dar paprasčiau.
Mes prognozuojam kas bus iš šios dienos situacijos, bet neišsivaizduojam kaip bus viskas pažengę, kad ir tais 2030 metais.
Svarbiausiai, kad nebūtų karo :goodboy: :-] :-] :-] :-]
-
Naftos istekliai tikrai neamzini, kaip kai kas galvoja :) Siaip alternatyva yra vandenilis, Toyota bando eiti tuo keliu, bet kazkaip sunkiai sekasi jiem. Visos tendencijos veda prie elektrifikacijos, galim pykt del to arba susitaikyt su laiku.
-
galų gale jas remontuoja ir remontuos dar paprasčiau.
Kažkas forume jas jau dabar remontuoja, paklausk kaip
Aš savo ruožtu remontuoju akumuliatorinių įrankių baterijas. Kaip manai tai darau? Seną "celę" į konteinerį (specialų) į jo vietą dedu kitą, akumas suremontuotas
-
Hibridinės baterijos remontas - nauja, dėveta ir atskirų celių keitimas.
Kažin kaip taksistai ar keičia į naują? ;)
-
Hibridinės baterijos remontas - nauja, dėveta ir atskirų celių keitimas.
Kažin kaip taksistai ar keičia į naują? ;)
Taksistai keičia visą priusą,o senojo priuso baterija jau tampa naujojo šeimininko galvos skausmu :-]
-
Tą ir noriu pasakyt celės neremontuojamos, jos keičiamos kitomis. Tik įdomus klausimas kaip balansavimas.
-
Egis aprašė baterijos remontą
http://toyotaclub.lt/forumas/index.php/topic,10325.0.html
-
Man Egis asmeniškai tvarkė baterija, viskas gerai. Jis turi savaja filosofija, ji pasiteisina. Kol kas esu davolnas kaip Slonas :-]
O remontas ar keitimas, čia kaip žodžių žaismas... :-]
kai stabdžių kaladėles keičiam tai irgi pavadinam "stabdžių sistemos remontu ar aptarnavimu, eksploatacija... ir t.t."
-
Sveiki, kas is klubieciu uzsiema.baterijos tvarkymu? Butu gerai panevezy🙂
-
Man tvarkė Egis.
Bet jis kiek žinau Marėj arba Klaipėdoj...
Susiek su juo gal kažką patars.
-
Sveiki kolegos,
gal esat kas girdėję apie www.silentservice.lt ? Įdomu kokie atsiliepimai...
-
Paskaityk garantines sąlygas.
-
Pagal tai kas parašyta garantinėse sąlygose, tai niekad nebus tos garantijos :-{
O 400-500e kad pakeis blogas celes tai nž ar tai ta kaina. :think: